LtdEdFred Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Heisann. Jeg er på utkikk etter ny sykkel. Jeg vært i noen sportsbutikker i Trondheim sentrum og på Lade (XXL, Inter Sport og OBS), men de har så lite utvalg. Gjerne 2-3 i den aktuelle prisklassen (ca. 4000,- ). Derfor lurer jeg på om noen har noen gode tips til hvor jeg burde dra å se? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 De butikkene du har vært innom er nok blant av de beste. Har alltid pleid å kjøpt sykkel der selv. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Hmmm. Ok. Det er lenge siden jeg har kjøpt sykkel, men når jeg kjøper andre ting er jeg vant til å ha litt å velge mellom i min definerte prisklasse. Jeg får dra innom et par andre filialer og se om jeg finner noe fint. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Googlet litt og fant disse butikkene; (Vet forresten ikke om de ennå eksisterer, men det er vell verdt å undersøke) Sportsbua - Ligger midt i sentrum Hank sport - Jonsvannveien Sport extreme - Haakon VII's Sykkelsenteret Ila - Lavollen Lenke til kommentar
pertm Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Googlet litt og fant disse butikkene;(Vet forresten ikke om de ennå eksisterer, men det er vell verdt å undersøke) Sportsbua - Ligger midt i sentrum Hank sport - Jonsvannveien Sport extreme - Haakon VII's Sykkelsenteret Ila - Lavollen De eksisterer alle sammen og er vel noen av de bedre butikkene for sykkel i Trondheim, bare at Hank har flyttet til Leangen. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Takker for tipsene. Sykkel er nå innkjøpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå