Gå til innhold

To skjermer på en data

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har funnet en del tråder om dette, men ingen som egentlig hjelper meg.

Jeg har Nvida Geforce 9800GT og XP.

Jeg har koblet opp to skjermer, men skulle gjerne hatt det slik at jeg får for eks. Flight Simulator på den ene og msn, nettleser osv på den andre skjermen, men finner ikke ut hvordan.

For øyeblikket har jeg kun clone, men det er liten vits i å ha.

Håper noen kan hjelpe!

Endret av alexan0204
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slenger inn ett eget spørsmål her...

Har selv et 9800 Gt med 2 skjermer på (En Dell og en samsung, VGA begge 2)

Har også hdmi utgang på korte og skal snart koble til en tv med denne.... Hvordan blir dette? kan jeg slå signalet av å på som jeg ønsker eller viser den kun hovedskjerm eller hva skjer?

Lenke til kommentar
Her er ett bilde av hva jeg kan velge.... Har du prøvd å oppdatere driveren til skjermkortet?

Ja, jeg ser at det har kommet en ny driver, men på den avinnstalerte jeg og gikk tilbake til den gamle, på grunn av at jeg fikk lavere FPS i Flight Simulator.

Lenke til kommentar

Jeg bruker 2 skjermer også, men siden jeg har 2 forskjellige skjermer så har jeg satt på dualview, har bare startmeny på hovedskjermen som jeg pleier å bruke til spill, det ble bare rot med horizontal span hos meg. Jeg måtte bruke NVIDIA Control Panel til å stille det inn, brukte litt tid fordi jeg ikke skjønte helt hva jeg skulle sette skjermene inn på, men gikk det gikk veldig fint når jeg fant det ut, har dog et gammelt skjermkort, 7800GT.

Jeg fikk også problemer når jeg prøvde å spille fullskjermspill og ha ting i gang på andre skjermen, så jeg spiller alt i windowed mode, men liker dette så det er greit.

EDIT, du synes ikke det er vits å ha dualview og vil tydeligvis ha horizontal span, skjønner ikke poenget med dette :wow:

EDIT2, laster opp bilde av mitt NVIDIA Control Panel, ser ut til at jeg har noen alternativer du ikke har.

post-185409-1243263564_thumb.png

Endret av grovetussen
Lenke til kommentar

Ahh, skrev feil, mente at nå har jeg Clone view, men VIL ha Dual

Altså hvis du ser på bilde jeg la ut så ser man at det ikke finnes ett alternativ for det å ha spill på den ene og skit på den andre. altså hvor blir det av dual view?

Endret av alexan0204
Lenke til kommentar

Ja jeg så nå at jeg misforsto, jeg bruker den som det står på om du ser på bildet jeg lasta opp, "configured independently from each other". Tror kanskje du skulle fått deg siste modell av controlpanel programmet. Jeg har version 2.1.270.00, usikker på hvor gammel den er, og kanskje du er nødt til å ha et annet siden du har et annet skjermkort enn meg, men skulle jo tro det ville funket like bra?

Er langt fra å kunne utnevne meg til dataekspert, så dette er bare delvis informert gjetning fra min side :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...