MrLee Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Optimist det er jeg. Hadde på magefølelsen at det ikke kom til å være håp i helvete at de skulle ha fått den inn... og det hadde de ikke heller Lenke til kommentar
nojky Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 er nok lik deg der, venter å venter på denne telefonen. Regner med den kommer over helgen, Lefdal har den bekreftet den 15.juni. Da får vi se da.... Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Telefast har de første telefonene klare for butikkene og de vil være på plass imorgen! Vet ikke hvilke andre som bruker Telefast, men Expert gjør iallefall det. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Gled dokker Rødfargen er ikke like rød som på W760 som dere kan se. Lenke til kommentar
nojky Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Gled dokker Rødfargen er ikke like rød som på W760 som dere kan se. Var rød denne ja, du har kjøpt den hvor? Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 De har den svarte HER Lenke til kommentar
Sommerpiken Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 I følge en jeg snakket med hos Amentio skulle den røde telefonen være på lager hos dem i dag. Med litt flaks får jeg den før helgen. Lenke til kommentar
smilys Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kjøpt en i sort i dag. Virker veldig "tight" og fin. Lenke til kommentar
Sommerpiken Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kjøpt en i sort i dag. Virker veldig "tight" og fin. Gjorde du?!?! JEg forstod det som om det bare var den røde som skulle komme nå, og at den svarte ikke kom før om en uke eller to. Hvor kjøpte du den hen? Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kjøpte også en svart i dag... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Da var mobilen i hus. Lekker liten sak. Kan jeg spørre hvor mye folk betalte for den? eller ble de kjøpt låste til div. abbo? Selv gav jeg 4495 for den på Siba på Kvadrat (Sandnes)... Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg betalte 4799.- på Telesenteret i tønsberg. Uten Abo og uten lås. Kjempe konge tlf Lasta ned noen filmer til den funker bra, utrolig bra lyd Filmer kan lastes ned her. Lenke til kommentar
Sommerpiken Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 ER det gratis å laste ned filmer derfra? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Det koster visst ikke noe å laste dem ned, men utifra FAQ ser det ut til at det koster å ha lisensen du trenger på mobilen for å spille filmene? Hvor mye stod det ikke og jeg har ikke prøvd det på telefonen selv da. edit: ser ut til at jeg fikk relativt grei pris da Papyrus har jo også bumpet prisen med ca 500kr siden sist jeg var inne (fra 4250->4700 elns) Endret 10. juni 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Koster visst ikke noe for lisens men det koster for evt, datatrafikk. Lenke til kommentar
nojky Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 da har jeg en svart en i hendene mine, 4980,- på Klart svar, Tempe i Trondheim. Kjempefornøyd!! Lenke til kommentar
andre_s Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg skal iallefall ned og se om de har fått den inn på elkjøp i dag, sånn for å få en feeling på den. Hade de den? Den nye Elkøp butikken i ski, (over skeidar) har mobilen inne, her kan man få en feeling. Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kjøpte min svarte på tirsdag. kr 4489,- på elprice. kjempe mobil :-) Ser at djuice har fått den inn i sølv nå. Lenke til kommentar
Sommerpiken Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg fikk den røde telefonen fra Amentio i går. Nå har jeg fått ordnet tema og sånt slik at jeg har fått den akkurat som jeg vil, og jeg må si jeg er veldig fornøyd! Dette må jo rett og slett være drømmetelefonen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå