MrLee Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Hei Jeg er på utkikk etter ny mobil. Tenker da mest på en SE ettersom mine 3 siste har vært SE og jeg føler meg komfortabel med dem. Jeg vil gjerne ha en musikkmobil med 3.5mm jack direkte på mobilen, og har således forstått at W995 er den første SE mobilen som kommer med det. Jeg innser at mobilen ikke har kommet på markedet enda, men er det noen som ser noen åpenbare ankepunkt mot den utifra det man vet til nå? (følger over hode ikke med på mobilmarkedet). Endret 10. juni 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei Jeg er på utkikk etter ny mobil. Tenker da mest på en SE ettersom mine 3 siste har vært SE og jeg føler meg komfortabel med dem. Jeg vil gjerne ha en musikkmobil med 3.5mm jack direkte på mobilen, og har således forstått at W995 er den første SE mobilen som kommer med det. Jeg innser at mobilen ikke har kommet på markedet enda, men er det noen som ser noen åpenbare ankepunkt mot den utifra det man vet til nå? (følger over hode ikke med på mobilmarkedet). Sony Ericsson Xperia X1 har også 3.5jack utgang.. Men er jo en helt annen telefon da.. Det er ikke mye negativt og si om den telefonen.. Den har ikke mulighet for noen 3.partsprogrammer, men vist du skal brukte telefonen til normalt bruk+mp3 spiller så er man jo litt likegyldig til akkurat det.. Maks 8gb minnekort og av typen M2, litt lite og ville jo helst sett at det var SDkort.. Men heller ikke noen big deal det, 8gb er mange sanger liksom.. Nei det ser ut som kjempe bra telefon, bare vente på en test så man får bekreftet om det er god lyd i den og at den er kjapp og grei i bruk så er det bare å kjøpe Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Ja, egentlig det inntrykket jeg satt med også. 8GB grense på M2 kort, eller M2 kort i det heletatt er vel eneste som trekker ned. Muligheten for 3dje partsprogrammer bryr jeg meg ikke noe særlig om - Jeg skal ringe, sende melding, høre musikk, ta bilder en gang hvert skuddår og spille spill på den når jeg kjeder meg Får vente på tester da Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Prøvde faktisk denne i går. Hadde besøk av Sony E. Vil bare si at du vet egentlig hva du får, det er en sony ericsson med 3,5 mm. En grei stor skjerm og standard menyer så vidt jeg kunne se. Kamera var ikke nevneverdig imponerende, men bedre enn gjennomsnittet. Den er mindre enn f.eks c905. Liker du Sony E. så kommer du helt sikkert til å like denne. Mvh. Herc Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Takk, det lover godt. Jeg er vandt med kamera på S500i, så jeg tipper kamera tilfredsstiller så mye som ett mobilkamera kan tilfredsstille en dSLR mann i forhold til det jeg hadde. Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hehe.. Kamera er garantert bedre enn på s500i. Jeg trur det kan bli en bra telefon for din del, skjermen var faktisk veldig fargeskarp så den var litt imponerende. Menyen var raskere enn hva jeg har prøvd på sony ericsson før, alltid følt at den har hengt litt i det man åpner forskjellige ting, men la ikke merke til det her. Forhåpentligvis så samsvarer noe av dette med forventningene dine. Den kommer nok til å selge bra her til lands. edit: skriveleif. Mvh. Herc Endret 26. mai 2009 av Heracles Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Heisann, høres utrolig bra ut denne mobilen her... Har sett på noen tester, og denne skal jeg ha bestilte den her om dagen. Her er det en test(Engelsk). Media Go (filoverførings programmet til mobilen)Test Test av selve mobilen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Sweet, takker for linker. Skal leses med argus øyne! Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja, det er flotte tester dette her. Med mange sider virker også litt grundigere gjennomført en til vanlig... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Leste testen nå. Eneste ankepunktet virker å være video, og det kan jeg ikke bry meg mindre om for å være ærlig Lang og grundig test. der har akam mye å lære. Men på en annen side så synes jeg det er meget bra av akam å f.eks. ta med litt mer håndfaste data som ytelsestall Lenke til kommentar
kroveo Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Leste testen nå. Eneste ankepunktet virker å være video, og det kan jeg ikke bry meg mindre om for å være ærlig Lang og grundig test. der har akam mye å lære. Men på en annen side så synes jeg det er meget bra av akam å f.eks. ta med litt mer håndfaste data som ytelsestall da er den på markedet... meldte Sony Ericsson meg idag. For en tid siden ba du oss om å varsle deg når den nye W995 er tilgjengelig i butikkene. Vel, nå er den det. Så prøv den hos en forhandler i nærheten, og bli den første som får den!* Med de beste ønsker fra alle oss, Sony Ericsson .......... dette er jo bare tull og tøys. CDOn for eksempel får den ikkje før 11 juni... Endret 27. mai 2009 av kroveo Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Leste testen nå. Eneste ankepunktet virker å være video, og det kan jeg ikke bry meg mindre om for å være ærlig Lang og grundig test. der har akam mye å lære. Men på en annen side så synes jeg det er meget bra av akam å f.eks. ta med litt mer håndfaste data som ytelsestall da er den på markedet... meldte Sony Ericsson meg idag. For en tid siden ba du oss om å varsle deg når den nye W995 er tilgjengelig i butikkene. Vel, nå er den det. Så prøv den hos en forhandler i nærheten, og bli den første som får den!* Med de beste ønsker fra alle oss, Sony Ericsson .......... dette er jo bare tull og tøys. CDOn for eksempel får den ikkje før 11 juni... Snakket med Sony Ericsson om det, og det var visst en feil i datasystemet som gjorde at de var sendt ut. Bekrefta dato fra Sony Ericsson er: W995 Rød - I butikkene Uke 24. W995 Svart - I burtikkene Uke 25. W995 Silver - I butikkene Uke 26. Dette er de release datoene jeg fikk. Lenke til kommentar
kroveo Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Leste testen nå. Eneste ankepunktet virker å være video, og det kan jeg ikke bry meg mindre om for å være ærlig Lang og grundig test. der har akam mye å lære. Men på en annen side så synes jeg det er meget bra av akam å f.eks. ta med litt mer håndfaste data som ytelsestall da er den på markedet... meldte Sony Ericsson meg idag. For en tid siden ba du oss om å varsle deg når den nye W995 er tilgjengelig i butikkene. Vel, nå er den det. Så prøv den hos en forhandler i nærheten, og bli den første som får den!* Med de beste ønsker fra alle oss, Sony Ericsson .......... dette er jo bare tull og tøys. CDOn for eksempel får den ikkje før 11 juni... Snakket med Sony Ericsson om det, og det var visst en feil i datasystemet som gjorde at de var sendt ut. Bekrefta dato fra Sony Ericsson er: W995 Rød - I butikkene Uke 24. W995 Svart - I burtikkene Uke 25. W995 Silver - I butikkene Uke 26. Dette er de release datoene jeg fikk. Takk for svar!! Da vet jeg det. Blir en svart på meg denne gang. Hatt sølv siden k700 og oppover til 850 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Hadden en hvit T630. Svart s500i Blir nok en svart W995 på meg igjen... synd de venter en heeel uke før de lanserer den svarte... Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Jeg har bestilt en sølv farget og må vente 2uker ekstra i forhold til den røde Får håpe det er verdt det... Endret 27. mai 2009 av Alvrina89 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 har fått beskjed av sony e at den er i butikkene nå, men jeg ser den ingenplass Lenke til kommentar
Sommerpiken Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg bestilte den røde telefonen i mars/april. Nå gleder jeg meg til den kommer. Og hvis det er sant som det står her, at den røde kommer i uke 24 så er jo ikke det så veldig lenge til. Håper det er en fin rødfarge. Ønsker meg en litt mørk rød. er veldig spent. Lenke til kommentar
Sommerpiken Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Er det noe som tilsier om den komme i nettbutikk eller vanlig butikk først? Eller pleier det å være samtidig? Et spørsmål til: Er det noen av dere som vet om man får"trådet meldinger" på denne telefonen? Sånn at jeg kan se både den meldingen jeg sendte og den jeg mottok i samme bildet. Jeg vet om andre telefoner som har denne funksjonen. Blandt annet HTC diamond (det er den eneste funksjonen jeg savner fra den telefonen) Endret 7. juni 2009 av Sommerpiken Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg skal iallefall ned og se om de har fått den inn på elkjøp i dag, sånn for å få en feeling på den. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg skal iallefall ned og se om de har fått den inn på elkjøp i dag, sånn for å få en feeling på den. Hade de den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå