Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilke kjølere gir mest for penga?

Anbefalte innlegg

Jeg har leitet litt rundt etter kjølere til PC-en min en liten stund nå, men klarer aldrig å bestemme meg hvilke kjølere jeg skal kjøpe. Derfor spør jeg dere:

Hvilke CPU og GPU kjølere gir mest for penga?

jeg har lest noen tester og har komt frem til at Noctua NH-U12P og Coolermaster V8 er gode innenfor CPU segemntet. eller hva syns dere?

Endret av __Rainmaker__
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Disse gir ikke mye for pengene, OCZ TECH Vendetta 2 og CoolerMaster 752 gir mye for pengene.

Hva skal den brukes til?

jeg prøvde egentlig å få frem en diskusjon da (ser ikke ut som ordvalget mitt var det beste for det :p ), men siden du spør.

Jeg hadde planlagt å kjøle ned min AMD Phenom 9950BEog mitt ATI Radeon HD4870. Sistenevnte tenkte jeg at jeg skulle vente til garantien går ut, som er til høsten.

Lenke til kommentar

Om det er diskusjon du vill ha kan jeg være med:D

Jeg bruker denne og mener den gjør jobben sin. Med tanke på at den nå koster under 200.- Kan SEFF. ikke sammenlignes med kjølere for 500+. Man får jo hva man betaler for.

Jeg vurderer og bytte viften på den da jeg mener den støyer litt. Men jeg er på kanten til idiot når det gjelder støyen, jeg synes det er intressant å se hvor stille det kan bli:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...