Ullsokk1 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg opplever flimring på min helt nye TV, spessielt når jeg spiller 1080p med xbox 360, 720p så minsker det, da er den koblet til komponent kabel. Opplever det også noen ganger når den er koblet til pc'en med HDMI. Er dette noe jeg kan fikse? Eller er det noe feil med tv'en? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kan høres ut som om det er noe feil med lysrørene i tven, men det kan også ha noe med sånn simulert 100Hz å gjøre. Prøv å skru av den funksjonen for å se om det gjør noe (er ikke sikker på hva Samsung kaller det - RT(F)M ).. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Har prøvd det og, funker lite :/ Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ouch. Er redd for at det er feil som TVen må inn på service for.. Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Kjøpte den på komplett.no Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 100 Hz eller ikke, en LCD TV skal ikke flimmre. Har du prøvd forskjellige kilder og innganger? Er komponentkabelen lang? Har den skader? Har du prøvd en annen kabel? Om ikke noe av det gir resultater høres det nok ut som om den må på service. Trist... Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jepp, høres slik ut. Det er faktisk visse fordeler man har med å handle i butikk, og det er at de ofte leverer ut en ny TV på slike saker dersom de har samme vare på lager. Selv om det gjerne kan koste litt mer i utgangspunktet, da. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg har lest litt rundt da, og virker som det er flere som har hatt det samme problemet, det er veldig lite hvis jeg kjører det på 720p da. Komponentkabelen er den som følger med xbox'en. Men hva skjer da? Jeg har ikke noen problemer med å ta med TV'en til hentebu i Sandefjord, men hva skjer der liksom? Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Det er hvertfall ikke noe utbredt problem på A656, eller andre LCDer for den saks skyld. Da jeg testet den var det ikke antydning til flimmring. Den ble da kjørt med komponent og HDMI, ved mange forskjellig oppløsninger. Før du leverer den inn bør du få utelukket at det er xbox'en eller kabelen som skaper problemer. Om du kontakter komplett.no, får du som regel to valg: levere TVen til dem, eller direkte til autorisert verksted. Begge tilfeller resulterer i at du er en stund uten TVen. Endret 25. mai 2009 av chrlod Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg satt å spilte COD 4 nå, La ikke merke til ''en'' flimring (Det var 720p do) Men ser lite forskjell. Jeg trur jeg får teste det ut litt til, før jeg gjør noe. Jeg er VELDIG pirkete når det gjelder sånt! (Solgte en PSP fordi den hadde pixelfeil) Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 DU må skru av det derre motionplus eller hva det heter. Jeg har samme tv, var helt jævlig før jeg skrudde det av. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Den er skrudd av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå