powersound Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Corsair VX 450W Jeg har en deal fra forsvaret som gjør at jeg ikke trenger å betale mva. Det er en bra PSU! men kan du ikke finne ut litt om hva du har i maskina så skal vi hjelpe deg å regne ut det her på forumet.. men for å si det slikt. om man skal være litt logisk. Så tviler jeg på at 4850 trekker mer enn 100W mer enn det kostet du har nå. Se også på DENNE Endret 26. mai 2009 av powersound Lenke til kommentar
dPix Evire Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Kan jeg velge en: Corsair CX 400W 380kr uten mva!!! Lenke til kommentar
dPix Evire Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Corsair VX 450W Jeg har en deal fra forsvaret som gjør at jeg ikke trenger å betale mva. Det er en bra PSU! men kan du ikke finne ut litt om hva du har i maskina så skal vi hjelpe deg å regne ut det her på forumet.. men for å si det slikt. om man skal være litt logisk. Så tviler jeg på at 4850 trekker mer enn 100W mer enn det kostet du har nå. Se også på DENNE Jeg skal skjekke men jeg kan ikke akkurat nå. Jeg vet ikke hvor skrutrekkeren er.... Står det inni dataen hva slags motherboard & CO jeg har? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Kan jeg velge en:Corsair CX 400W 380kr uten mva!!! Som sagt.. ikke tenk penger når det gjelder PSU. Kjøp det du har rå til. Jeg ville MINIMUM satset på en VX450. Helst en større. Noe du kan tenke på er at PSU:n har du lenge... skjermkort osv bytter man hele tiden. Kjøp en grei PSU som kan holde systemet ditt stabilt. Gå inn på system på kontrollpanelen så står det CPU å RAM osv. der. Endret 26. mai 2009 av powersound Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nei, det gjør det ikke. Prøv å søke opp maskinen via google f.eks. (Husk hele produktnavnet, da den sikkert heter noe mer, som f.eks. Scaleo P 8530 - se klistremerker på pcen). Lenke til kommentar
dPix Evire Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har ikke plass til å kjøre to kort så jeg satser sikkert på 500watt Lenke til kommentar
powersound Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har ikke plass til å kjøre to kort så jeg satser sikkert på 500watt Ikke i denne maskina nei... men kanske i neste oppgradering? tenk litt langsiktig. Om du koster på deg 150.- mer nå så slipper du kanske å kjøpe ny neste år:D Lenke til kommentar
dPix Evire Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Nei, det gjør det ikke. Prøv å søke opp maskinen via google f.eks. (Husk hele produktnavnet, da den sikkert heter noe mer, som f.eks. Scaleo P 8530 - se klistremerker på pcen). jeg har en scaleo p p5gd1-fm trenger bare å finne en side som viser specs Lenke til kommentar
dPix Evire Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 lettere sakkt en Scaleo P P340 Lenke til kommentar
dPix Evire Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg finner ingen ting. Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg finner ingen ting. Er det noen som kan hjelpe meg? Start---> Kontrollpanelen---> System. Så står det prosessor og minne. Lenke til kommentar
dPix Evire Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Kan ikke svare nå, skal ut på byen. Er det noen som kjenner til folk som kan sette sammen dataer. Elkjøp eller noe sånnt. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hvor bor du? Atea kan i alle fall gjøre det, men det koster litt. 950 kr per time + moms etter det jeg vet... Endret 26. mai 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
powersound Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 finnes mange her på forumet som kan hjelpe deg for en liten penge... Lenke til kommentar
dPix Evire Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 finnes mange her på forumet som kan hjelpe deg for en liten penge... Snakker du om deg selv? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 finnes mange her på forumet som kan hjelpe deg for en liten penge... Snakker du om deg selv? ikke sånn direkte... er mange her inne som er langt mye flinkere enn meg på dette området. Men du klarer det selv også... det er ingen kunst! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Om du skal ha noen til å gjøre det for deg så må du i allefall si hvor du holder til. Om det da ikke spiller noen rolle om maskinen skal til Kirkenes eller Oslo da. Endret 26. mai 2009 av 007CD Lenke til kommentar
dPix Evire Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Hvor mye ville dere tatt for å installere strømforsyning og et grafikk kort? (grafikk kortet bør være gratis siden det kan jeg greie selv, men jeg tenkte å ta to flyer i samme smekk.) Lenke til kommentar
dPix Evire Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Hvor bor du? Atea kan i alle fall gjøre det, men det koster litt. 950 kr per time + moms etter det jeg vet... Jeg bor 25minutter fra Oslo og 15 minutter fra Asker Lenke til kommentar
powersound Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 PSU og grafikk kort klarer du og gjøre selv... det er ikke noe problem... man kan nesten ikke gjøre feil... Er jo bare å prøve å få hjelp her på forumet. koster deg ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå