Gå til innhold

Pro Cycling Manager 2009 diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Er ikke din skyld, så intenting å beklage :) Vul forøvrig anbefale å kjøpe spiller onlineversjonen her. Billigere og veldig greit, trodde jeg kom til å savne cd, men har ikke vært noe problem ettersom PCM er et slikt spill man går lei av i løpet av høsten :p

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Kan noen forklare for meg hvordan man får opptrekkere i spurten? Eneste jeg gjør er å legge meg på hjul til den jeg antar kommer til å gå for spurten og håpe det funker, men det virker logisk å ha en opptrekker, noen som kan forklare hvordan jeg får det til? :)

Lenke til kommentar
Er ikke din skyld, så intenting å beklage :) Vul forøvrig anbefale å kjøpe spiller onlineversjonen her. Billigere og veldig greit, trodde jeg kom til å savne cd, men har ikke vært noe problem ettersom PCM er et slikt spill man går lei av i løpet av høsten :p

når jeg prøver å kjøpe kommer dette opp:

You payment has not been accepted.

Skjønner ikke helt hva jeg må gjøre.. forslag?

Endret av Schleck's
Lenke til kommentar

skriver inn det som står uthevet på forsiden av kortet(den uten kontonr, og bilde osv.)

men Verification code : er det de 3 siste tallene som står i signatur?

EDIT:

tror jeg vet hva det er nå. Har ikke fyllt på kortet på en stund, så det ligger sikkert for lite på kortet:p

Men en ting. Er det noen bakdeler med å kjøpe online uten cd?

Endret av Schleck's
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Bare et spørsmål; har lekt litt med tanken på å starte et heltnorskt sykkellag, men er litt usikker med tanke på talenter som kan dukke opp og slikt. Er det noen vits å i det hele tatt satse på det?

Lenke til kommentar
Bare et spørsmål; har lekt litt med tanken på å starte et heltnorskt sykkellag, men er litt usikker med tanke på talenter som kan dukke opp og slikt. Er det noen vits å i det hele tatt satse på det?

Gjorde det samme i går, men med S&S DB med norske ryttere som Kristoff, Grue osv. Dette er veldig gøy, realistisk også. Har med Edvald som kaptein, og resten er ryttere fra de norske lagene som kjører for de fire lagene som de har tatt med i sin DB, bl.a. Grimstad SK og Joker Bianchi. Anbefales på det sterkeste. Vanskelig selvsagt, men utrolig gøy om man klarer å utvikle noen ekte talenter til å vinne TdF etter 10 sesonger f. eks :D Med Edvald har man også noen å kjøre for de første sesongene. Vurderte Thor, men fant han for god og for gammel for laget :p

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...