bruno99 Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Er ikke din skyld, så intenting å beklage Vul forøvrig anbefale å kjøpe spiller onlineversjonen her. Billigere og veldig greit, trodde jeg kom til å savne cd, men har ikke vært noe problem ettersom PCM er et slikt spill man går lei av i løpet av høsten Endret 7. august 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kan noen forklare for meg hvordan man får opptrekkere i spurten? Eneste jeg gjør er å legge meg på hjul til den jeg antar kommer til å gå for spurten og håpe det funker, men det virker logisk å ha en opptrekker, noen som kan forklare hvordan jeg får det til? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 http://www.pcmnorge.billig-bil.no/forum2/i...-sprintetapper/ Her er det mye bra om spurter og alt involvert. Lenke til kommentar
Schleck's Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Er ikke din skyld, så intenting å beklage Vul forøvrig anbefale å kjøpe spiller onlineversjonen her. Billigere og veldig greit, trodde jeg kom til å savne cd, men har ikke vært noe problem ettersom PCM er et slikt spill man går lei av i løpet av høsten når jeg prøver å kjøpe kommer dette opp: You payment has not been accepted. Skjønner ikke helt hva jeg må gjøre.. forslag? Endret 11. august 2009 av Schleck's Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Har du kanskje skrevet feil i betalingen? Det jeg gjorde feil var at jeg først skrev kontonummeret og ikke kortnummeret Endret 11. august 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Schleck's Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) skriver inn det som står uthevet på forsiden av kortet(den uten kontonr, og bilde osv.) men Verification code : er det de 3 siste tallene som står i signatur? EDIT: tror jeg vet hva det er nå. Har ikke fyllt på kortet på en stund, så det ligger sikkert for lite på kortet:p Men en ting. Er det noen bakdeler med å kjøpe online uten cd? Endret 11. august 2009 av Schleck's Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Bare et spørsmål; har lekt litt med tanken på å starte et heltnorskt sykkellag, men er litt usikker med tanke på talenter som kan dukke opp og slikt. Er det noen vits å i det hele tatt satse på det? Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Bare et spørsmål; har lekt litt med tanken på å starte et heltnorskt sykkellag, men er litt usikker med tanke på talenter som kan dukke opp og slikt. Er det noen vits å i det hele tatt satse på det? Gjorde det samme i går, men med S&S DB med norske ryttere som Kristoff, Grue osv. Dette er veldig gøy, realistisk også. Har med Edvald som kaptein, og resten er ryttere fra de norske lagene som kjører for de fire lagene som de har tatt med i sin DB, bl.a. Grimstad SK og Joker Bianchi. Anbefales på det sterkeste. Vanskelig selvsagt, men utrolig gøy om man klarer å utvikle noen ekte talenter til å vinne TdF etter 10 sesonger f. eks Med Edvald har man også noen å kjøre for de første sesongene. Vurderte Thor, men fant han for god og for gammel for laget Lenke til kommentar
Schleck's Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Har et spm.. Når på året kommer det nye sykkelspillet ut?( pcm 2010) Tenker på om det er noe poeng å kjøpe 09 nå, siden jeg har 08, og må vurdere om det er noe poeng:p Noen som vet? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 I år kom det 1 juli. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Har et spm.. Når på året kommer det nye sykkelspillet ut?( pcm 2010) Tenker på om det er noe poeng å kjøpe 09 nå, siden jeg har 08, og må vurdere om det er noe poeng:p Noen som vet? 10,5 måneder til, sånn ca. Kommer ut i begynnelsen av juli hvert år. Lenke til kommentar
Schleck's Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 k. takk.. Da er det vist poeng i å kjøpe det likevel da:p Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Har et spørsmål, når man er under løpet, hva er de forskjellige ikonene nede til venstre? det eneste jeg kan skjønne, er vannflaska Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ser frem til PCM10 nå, håper de har fått endret lagtempoen i alle fall, den suger balle nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå