Gå til innhold

Pro Cycling Manager 2009 diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er besluttet at tråder for videospill skal ligge i spillforumet. Tråden er derfor flyttet fra sportsforumet til PC-spill.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

jeg har ett problem med pro cycling spillet mitt, jeg er i career mode, og skal starte vueltan, problemet er at jeg skal registrere sylister til verdensmesterskapet og jeg haker inn alle som skal være med, noe som er 4 forskjellige ryttere men får beskjed om at jeg ikke kan gå videre fordi jeg har tatt med for mange ryttere og maks ryttere jeg kan ta med er 5. selv om jeg ikke tar med noen får jeg beskjed om at jeg har tatt med for mange, så jeg er helt låst kommer meg ingen vei er veldig irriterende. tar imot all hjelp med stor takk:)

Lenke til kommentar

Om du er litt sykkelinteressert så er det absolutt verdt pengene! Jeg følger litt med på Tour De France osv, og du verden så moro det er å utvikle egne ryttere og team..

Spørsmål: Noen som vet hvordan man hurtigst utvikler unge ryttere? I gamle cycling manager spill var det bare å trene slik at fitness levelen nærmet seg 0. Her ser det i midlertidig ikke ut som om det har noen effekt, så da lurer jeg på om noen av dere har noen gode tips? Har blant annet laget et eget treningsprogram, kun for å teste det ut, hvor hele schedulen kun består av de turkise level indikatorene :!:

Funker dårlig!

Lenke til kommentar

Velger jo selv hvor fort talentene skal nå potensialet sitt. Men gode trenere og trene på riktige kategorier, samt kjør på med masse treningsleirer, så har du det. Ryttere går ofte opp med 4-7 poeng i stats om du sender dem på en 10-dagers treningsleir :) Før Touren hadde jeg Andy Schleck med MO 88, STA 82, REC 82, RES 83, HILL 85 og TT 85(!). Alt takket være treningsleir :love:

Lenke til kommentar

Ville ikke sendt rytterne på treningsleir i april om det er touren du satser på. Treningsleirer gir ikke permanent effekt, og jeg er sikker på at denne effekten kommer til å dabbe av før Touren er over om du starter i april. Jeg kan ta feil, er ikke sikker på hvor lenge effekten varer.

Lenke til kommentar

Treningsleirer først i mars/april, og deretter fyrer du opp med en 10-dagers tempoleir og en 10-dagers fjelleir mellom dauphine og touren. Det har funket veldig bra hver gang jeg har spilt. Statsene går alltid ned litt, men permanent går den litt opp også.

Lenke til kommentar

Jeg bruker PCMdailys Expansion Pack (www.pcmdaily.com). Fikser navn på ryttere, lag, ritt, legger til ekte sponsorer m.m.

Forøvrig kan jeg anbefale www.pcmnorge.no for alle som har interesse eller spørsmål rundt spillet ;)

Lenke til kommentar

Kjøpte PCM 2008 i fjor, og har vært gira på spillet siden da.

Har sett litt rundt, og finner ikke spillet til billigere enn 349. Noen som har peiling på hvor jeg kan få det billigere?:p

349 er jo ikke mye penger, men har akurat kjøpt meg paintballutstyr, og vil nå spare så mye penger som mulig. Noen som vet noe?:)

Lenke til kommentar
Hvordan i svarte helsikke er det mulig at du har samme brukernavn som meg? :wallbash:

:hmm:

Aner ikke jeg

Lurer på om, siden at du registrete deg som Valverde, så logger du vell deg også inn som valverde. Mulig at folk kan ha likt "screen" name, da dette ikke er det du logger deg inn meg

:hmm:

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar
Hvordan i svarte helsikke er det mulig at du har samme brukernavn som meg? :wallbash:

Oj. Beklager. Visste ikke at du hadde det brukernavnet. Hvis du har det, Hvordan er det mulig at jeg også kan velge det??? :dontgetit:

Du har ikke schlecks bare som visningsnavn og ikke brukernavn da??

Hvis det er brukernavnet ditt, skal vi nok greie å finne ut av det

Foresten. Jeg kjører alltid med saxobank. Så at treningsleirer ble tatt opp tidligere og har et spm. Hvis jeg kjører for TDF. Burde syklistene være i god form før jeg sender dem til treningsleir? rundt 85, så faller de ned til rundt 60 i form, før jeg sender de på douphine libre?

Håper på svar..

Endret av Schlecks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...