Gå til innhold

Pro Cycling Manager 2009 diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Lastet ned spillet i går siden jeg ikke orket å vente. Jeg laster heller ned norsk språk som skal komme snart. Mitt førsteinntrykk er at det er svært små forandringer/forbedringer, men grafikken har blitt bedre. Nå har jeg ikke testet karriere mode heller, så litt tidlig å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som har lastet det ned... Kan man brenne ut spillet som backup på en dvd og installere det på flere pcer? Har både laptop og stasjonær og kunne tenkt meg å hatt det begge steder... Å så kommer det norsk språkfil til spillet når det kommer ut i butikken ikke sant? :)

Lenke til kommentar

I følge nettstedet kan du brenne det ut på DVD ja. Har både stasjonær og bærbar selv så jeg spurte på PCMNorge (anbefales) og fikk til svar at man kunne spørre om flere cd key om man trengte. Så jeg har tenkt til å gjøre det. Språkfilen lager vel noen entusiaster i PCMNorge så den er vel under utvikling.

Lenke til kommentar

Jeg personlig syntes det, selv om man går lei av det etter hvert. Spiller jo d.no konkurranse som er veldig gøy :) Skal antagelig spille en ny konkurranse på høsten også når Vuelta Espania er i gang. Karrieremode kan også være gøy. Nå vet jeg ikke om du har spilt noen av de foregående versjonene(?) så det er vel en smakssak, men om du liker sykling tror jeg du vil like det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...