bruno99 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Spillet kommer etter hva jeg har skjønt ut 26 juni Så da er det bare å løpe til butikken Er det noe interesse for en d.no ritt? I så fall blir det i starten av juli en gang. Det beste hadde jo vært om vi kunne startet det samtidig som det virkelige tour de france begynner. Lenke til kommentar
erlani Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Spillet kommer etter hva jeg har skjønt ut 26 juniSå da er det bare å løpe til butikken Er det noe interesse for en d.no ritt? I så fall blir det i starten av juli en gang. Det beste hadde jo vært om vi kunne startet det samtidig som det virkelige tour de france begynner. Hvordan fungerer det egentlig?? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Spillet? Du er manager for et lag og skal styre dine syklister gjennom løpet med taktikk. Du bestemmer hvor i feltet du har syklistene dine og setter opp hjelperyttere på dine spurtere eller klatrere. På spurtetappene må du prøve å legge deg på de riktige hjulene eller lage ditt eget opptrekkstog. På fjelletappene må du virkelig dispoenere riktig og prøve å gå fra de andre. Litt vanskelig å forklare og det er mer komplisert enn det høres ut som. Du får kjøpe spillet og prøve deg frem, man lærer det fort Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 http://www.cycling-manager.com/pcm/index.php?rub=game-xbla Kva tolker folk ut av det her? At det kjem ein eigen mini-versjon av spelet til Xbox Live Arvade? Lenke til kommentar
erlani Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Spillet? Du er manager for et lag og skal styre dine syklister gjennom løpet med taktikk. Du bestemmer hvor i feltet du har syklistene dine og setter opp hjelperyttere på dine spurtere eller klatrere. På spurtetappene må du prøve å legge deg på de riktige hjulene eller lage ditt eget opptrekkstog. På fjelletappene må du virkelig dispoenere riktig og prøve å gå fra de andre. Litt vanskelig å forklare og det er mer komplisert enn det høres ut som. Du får kjøpe spillet og prøve deg frem, man lærer det fort Nei sorry det var ikke spillet jeg mente men den d.no saken, hva nå det er:) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Nei sorry det var ikke spillet jeg mente men den d.no saken, hva nå det er:) Arrangert konkurranse over nett, oss forumbrukere imellom. Hver bruker velger seg et lag også kjøres et stort etapperitt. Det finnes en tråd om det et eller annet sted hvor du kan se hvordan det har gått for seg. Skal se om jeg finner den. Der var den: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=982836 Endret 24. juni 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Ahh, beklager. Det vi gjorde i fjor var at vi spilte over hamachi (et program du laster ned gratis som gjør at man kan spille mot hverandre over lokalt netverk.) Jeg lagde en egen tråd for turneringen og de som meldte seg på først fikk velge hvilken lag de skulle være avhening av hva de satset på i touren, klatretrøye, grønna trøya, klatretrøya osv...Så spilte vi Tour de France, 1-3 etapper hver dag når folk kunne. Edit: Kom meg visst i forkjøpet... Endret 24. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hugsar at eg spelte 2008 versjonen på pc'en min, det var så vidt det gjekk... No har eg ein ny pc så kanskje det blir ein annerledes. Men eg tviler på at kjøper spelet denne sommeren (dersom eg ikkje finner det til ein akseptabel pris). Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Jo, det er klart du skal kjøpe PCM 09 Utrolig gøy å mimre til fjorårets d.no konkurranse tråd. Dere blir å regne med Stonemeister og Mutu ? Endret 24. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Diezen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Spillet koster vel ca 250kr. En meget akseptabel pris i mine øya Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Utrolig gøy å mimre til fjorårets d.no konkurranse tråd. Dere blir å regne med Stonemeister og Mutu ? Tja, jeg kommer til å dra på en treukers ferie den 9. juli, såfremt jeg får fornyet passet mitt i tide, men før den tid kan jeg vel alltids ta et par matcher, om jeg får tak i spillet. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Viss eg finner det til 250kr så skal eg vurdere det Lenke til kommentar
erlani Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ahh, beklager. Det vi gjorde i fjor var at vi spilte over hamachi (et program du laster ned gratis som gjør at man kan spille mot hverandre over lokalt netverk.) Jeg lagde en egen tråd for turneringen og de som meldte seg på først fikk velge hvilken lag de skulle være avhening av hva de satset på i touren, klatretrøye, grønna trøya, klatretrøya osv...Så spilte vi Tour de France, 1-3 etapper hver dag når folk kunne. Edit: Kom meg visst i forkjøpet... Tror du at jeg kan vere med denne gangen bruno? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Så klart, så lenge du ikke har for mange fritidssysler å drive med Vi spiller på ettermiddagen/kvelden. Jeg lager en egen tråd så fort spillet er ute Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg er veldig glad i å spille PCM, og vil gjerne være med på denne konken. Hva sier dere til å spille ei etappe hver kveld kl 24, da kan sannsynligvis alle, så følger vi Touren irl? Synes det hadde vært stemning Håper selv å få lurt meg til spillet i morra, selv om det ikke skal være mye endringer i gameplay. Databaser og lag er i alle fall oppfatert, blir spennende å spille med Cervelo, og selvsagt Caisse, hvor min favorittrytter(Gjett hvem ) sykler. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Blir nok mer enn en etappe hver dag. Noen dager kan kanskje ikke alle og da er det viktig at vi hvert fall tar hensyn til de som kjemper om trøyer derfor må vi spille endel når alle har muligheten. Klokkeslett blir selvfølgelig varierende, men igjen må vi ta hensyn til "profilene". I fjor ble det desverre fravær av Astana under endel av etappene som muligs bidro til å avgjøre touren. Edit: Spillet skal etter planen i morgen, men snakket med en fra spaceworld so sa spillet ikke var kommet på lager ennå i noen av butikkene. Endret 25. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Blir nok mer enn en etappe hver dag. Noen dager kan kanskje ikke alle og da er det viktig at vi hvert fall tar hensyn til de som kjemper om trøyer derfor må vi spille endel når alle har muligheten. Klokkeslett blir selvfølgelig varierende, men igjen må vi ta hensyn til "profilene". I fjor ble det desverre fravær av Astana under endel av etappene som muligs bidro til å avgjøre touren. Edit: Spillet skal etter planen i morgen, men snakket med en fra spaceworld so sa spillet ikke var kommet på lager ennå i noen av butikkene. Kjøp det i frå nettsidene, det er vel ein del rimligare? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Nei, vil gjerne ha cd og cover og slikt. Spillet er forsinket til skandinavia. Ny utgivelsesdato er 1 juli Endret 26. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 At det er forsinket til Skandinavia er tull. Jeg så det med egne øyne på fredag i flere butikker i Kristiansand, fikk lurt til meg et eksemplar også. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Kanskje det er hentet? Jeg tror ikke de prøver å lure oss selv om noen har klart å importere det. Vurderer å kjøpe det på internett, kribler i fingrene etter å banke andre på gamecenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå