bruno99 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) FAKTA: Utvikler: Cyanide studios Utgivelsesdato: 1 Juli 2009 Hjemmeside: ProCyclingManager.com Foreløpig anmeldese: Gamereactor Norsk forum og patcher: PCM Norge Nyheter: - Offesielle rettigheter til Vuelta Espania - Bedre bakgrunnsgrafikk - Bedre animasjoner Trailer: Pro Cycling Manager 2009 trailer Dette er altså årets PCM 2009 tråd hvor vi tar generelle diskusjoner rundt spillet, problemersom måtte oppstå og tatikkeri såklart. Som i fjor ønsker jeg å lage en diskusjon.o pcm turnering i TdF hvor jeg ledet klart, men aldri fikk lov å sykle inn på Champs Elyse fordi noen ikke likte å bli eid Håper det er interesse for det så snart spillet er ute så jeg får laget en separat tråd med påmeldte som kan spille og hvilke lag man skal være osv Bilder: Endret 26. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det er ikke det coveret vi skandinaver får kjøpt da men Digg at det snart kommer ut, skal kjøpes med en gang. Ser ut som om de har tatt grafikken enda ett hakk lenger i riktig retning Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) det coveret vi får er jo helt ræva, synes jeg. Håper det blir gjort noe med at om man angriper, så bruker man mer energi akuratt i det man angriper, slik at det ikke svarer seg å småangripe hele tiden, noe som ikke passer seg i fjellene. gleder meg utrolig til det kommer ut... Endret 25. mai 2009 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Gleder meg til det kommer ut! Føler jeg trenger et nytt pcm nå EDIT: ikke at jeg er god eller noe Endret 25. mai 2009 av kapers12 Lenke til kommentar
Maja89 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei, En stund siden jeg spilte Pro Cycling Manager nåd. Falt litt fra da Grafikken ble såpass bra at min bærbare maskin (may him rest in peace) ikke greide å kjøre spillet. Er i markedet etter en ny bærbar, der minstekravet er grafikkort og minne bra nok til å kjøre PCM 09. Noen som vet om spesifikasjonskravene på 09 eller som kan si hva som var bra nok til å kjøre 08 spillet? Prøvde banesykling på 08 spillet og ser med stor glede frem til å prøve poengrittet som kommer i 09 spillet. Men dog, fjelletapper er å blir det morsomste. Takk. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Har lett etter info rundt spillet, men ikke funnet noen spesifikasjonskrav ennå, men skal poste det så snart jeg finner det i førsteposten. Du får joine diskusjon.no PCM konkurranse da når den tid kommer Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kravene er visstnok tilnærmet like de til PCM 2008, etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Maja: Acer 5930G kan varmt anbefales. Billig også. Versjonen med 9600M-kortet kjører dette lett. Banesyklinga er jo dritgøy Lenke til kommentar
Maja89 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Takker for svar. Et lite problem, aner ikke hva kravene var til PCM 08, men det vet vel du stonemeister? Opplys meg. Skal henge meg på spillet når jeg har skaffet meg en dugelig PC Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Dette står bakpå mitt PCM cover OS: XP/Vista CPU: 2,2 GHz (dual core recommended) Ram: 1 Gb (2 recommended) Videocard: 128 Mb compatible DirectX 9 with shaders 2.0 support (NVIDIA GeForce FX 5900 / ATI Radeon 9600 / Intel GMA X3100...) DVD: 2x or above Harddisk: 6 Gb Sound: Compatible DirectX Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har det kome nokon videoar i frå gameplay? Lenke til kommentar
Kcncimp Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Noen som vet om PCM kommer på Xbox 360 også ? Ser på hjemmesiden nederst at det støtter Xbox 360 live, men finner ikke info om at det kommer i salg på Xbox 360. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Æsj! Hvor lenge får Cyanide lisens til å lage spillet? Er så lei de elendige spill-utviklerne! Lenke til kommentar
smenes Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kravene til PCM09 Det ligger også mange bilder i bildegalleriet til venstre i menyen. PCMNorge.no er allerede i gang med en database til dette spillet. Ellers så kommer det alltid en realname-db noen dager etter at spillet er ute. Spillet kommer ikke på Xbox, men på PSP. Ellers lønner det seg å besøke forumet til PCMNorge for oppdateringer rundt spillet. Lenke til kommentar
Pistolero Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Prøvde en tidligere versjon av dette spillet men syns det ble for mye å tenke på samtidig. Før jeg viste ordet av det var rytterne i mål:P Må man være hardcore sykkelinteressert eller kan folk flest spille dette spillet? Selv er jeg meget interessert kun når TDF pågår, men så stopper det liksom opp med det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Spillet passer garantert for flere enn ekstremt sykkelinteresserte, men det er som deg som som det er for meg. Jeg spiller PCM endel før, under og noen uker etter TdF før det havner i samlehylla sammen med de foregående versjonene, men det er likevel verdt det syntes jeg I fjor hadde vi jo diskusjon.no turnering i PCM som etter min mening var knallgøy og som alene gjør det verdt å kjøpe spillet. Du får henge deg på årets PCM turnering Pistolero og velkommen til forumet Endret 15. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ikke imponert over spillet etter å ha sett traileren. og det er sært at alt utstyret til astana rytterne er bare helst svart. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ikke imponert over spillet etter å ha sett traileren. Hvordan går det an å gjøre opp en mening om spillet etter så lite? Traileren viser jo ingenting annet enn et ritt, og grafikken har nå blitt flere hakk bedre, så jeg vil si at det jeg har sett ser positivt ut. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 har ikke gjort meg opp en ferdig mening om spillet, men etter å ha sett traileren så er jeg ikke noe særlig imponert. Gjenstår å få spille spillet da, DA skal jeg gi min skikkelige mening! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå