Xlution Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det er "maratonløp" imorra med skolen, og vi skal springe sånn ca. 1,2mil gjennom skog, oppoverbakker osv. Jeg har ikke all verdens beste kondis, blir veldig veldig fort sliten men er klassens raskeste! Lurer på om det er noe jeg kan spise/drikke dagen før og under "maratonløpet" som KAN gjøre at jeg løper lengre uten å stoppe?? Frukt? Grøt? Battery, burn, powerade?? Trenger hjelp før imorra Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Spise for mye er vel ikke bra, for da får man jo vondt i magen ?? Lenke til kommentar
Niddy Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Havregryn til frokost med masse rosiner. Masse energi, som aldri tar slutt (sammenlignet med mye annen mat) Sinnsykt sunt også Endret 25. mai 2009 av Niddy Lenke til kommentar
olasonn Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det er "maratonløp" imorra med skolen, og vi skal springe sånn ca. 1,2mil gjennom skog, oppoverbakker osv. Jeg har ikke all verdens beste kondis, blir veldig veldig fort sliten men er klassens raskeste! Lurer på om det er noe jeg kan spise/drikke dagen før og under "maratonløpet" som KAN gjøre at jeg løper lengre uten å stoppe?? Frukt? Grøt? Battery, burn, powerade??Trenger hjelp før imorra Spis vanlig mat 3 timer før løpet. Havregryn med melk og syltetøy er alltid en vinner i min bok. Under løpet ville jeg bare drukket vann. Får selv ofte sting av sportsdrikk, men det kan hende du tåler det bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå