abcd423417984 Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg er på utkikk etter et alternativ til MSN messenger da jeg synes dette programmet er veldig rotete. Har såvidt sett på trillian som jeg synes var litt bedre, men fremdeles ikke helt det jeg var på utkikk etter. Har tidligere brukt ICQ og synes dette var et veldig OK program, men er altså nå på utkikk etter noe som bruker MSN nettet. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Gaim er jo et alternativ. Smaksak om du liker den. Bruker den under Linux selv, men finnes for flere platformer. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 evt hvordan får jeg endret språk til engelsk på msn messenger? og hvordan får jeg fjernet reklamen nederst og knappene på venstresiden? Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 ta et google søk etter msn plus! Det er supert, man kan stille på masse forskjellige kjekke ting - ta bort reklamen - logge alle samtaler og masse mer.. anbefales ellers er www.mess.be kanskje verdt et besøk Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Trillian. Her har du irc, messenger, icq ++ i samme program. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Trillian. Her har du irc, messenger, icq ++ i samme program. du glemte yahoo messanger og aol messanger Trillian pluss er bedre Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 http://www.programmer.no/tester/chatteprog...lian/index.html Programmer.no | Programvare til folket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå