Hoggert Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei. Jeg innstallerte nylig windows 7 på min laptop. Jeg lastet ned steam og innstallerte det. Når det var ferdig klikket jeg meg inn på steam og fikk beskjeden "(steam update 0%)cannot connect to steam network, please try again later." Har prøvd sikkert 20 ganger og får likevel den samme beskjeden. Noen som kan hjelpe meg med å innstallere steam på lappisen? Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 kan prøve å kjøre steam i kompatibiltetsmodus for vista. Kan også sjekke brannmur både i windows og antivirus og passe på at det ikke blir blokkert. Har du ikke rc1, kan prøve å innstallere dette også Lenke til kommentar
Hoggert Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 kan prøve å kjøre steam i kompatibiltetsmodus for vista. Kan også sjekke brannmur både i windows og antivirus og passe på at det ikke blir blokkert. Har du ikke rc1, kan prøve å innstallere dette også Hvordan gjør jeg det? og hva er rc1? :S Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Steam skal fungere utmerket på Windows 7. Sjekk om det er noe galt med nettverket ditt. Lenke til kommentar
Hoggert Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Steam skal fungere utmerket på Windows 7. Sjekk om det er noe galt med nettverket ditt. Har prøvd flere nettverk, funker fremdeles ikke :/ Lenke til kommentar
Hoggert Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Fikk det til nå, takk for alle svar Lenke til kommentar
powersound Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg kjører også W7... Men etter overgangt till W7 fra XP så har jeg fått så utrulig høy ping... noen som vet hvorfor? er det noe som ligger aktivt i W7 som stjeler fra oppkoblingen min? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 pingen min står stabilt på 1-5 , den er faktisk blitt bedre med win7 vs vista.. så tviler påa t det er win7 som stjeler noe.. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) pingen min står stabilt på 1-5 , den er faktisk blitt bedre med win7 vs vista.. så tviler påa t det er win7 som stjeler noe.. Hmm... da lurer jeg veldig på hva det kan være... trodde først det var laptopen som stod på.. men skridde den av å fremdeles over 100!!! jeg pleide å ligge på 20-25 hvertfall. Går jo ikke ann å spille sed slik ping... Kjører du i OpenGL eller med software? Min bare står å blinker om jeg kjører i OpenGL... kanske er det? Endret 26. mai 2009 av powersound Lenke til kommentar
toazty Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 pingen min står stabilt på 1-5 , den er faktisk blitt bedre med win7 vs vista.. så tviler påa t det er win7 som stjeler noe.. Hmm... da lurer jeg veldig på hva det kan være... trodde først det var laptopen som stod på.. men skridde den av å fremdeles over 100!!! jeg pleide å ligge på 20-25 hvertfall. Går jo ikke ann å spille sed slik ping... Kjører du i OpenGL eller med software? Min bare står å blinker om jeg kjører i OpenGL... kanske er det? kjører software.. 100ping? det var da mye.. men det har jo litt med hardwaren din også.. laptopen min har jeg rundt 10-15 ping og det med tp kabel.. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 pingen min står stabilt på 1-5 , den er faktisk blitt bedre med win7 vs vista.. så tviler påa t det er win7 som stjeler noe.. Hmm... da lurer jeg veldig på hva det kan være... trodde først det var laptopen som stod på.. men skridde den av å fremdeles over 100!!! jeg pleide å ligge på 20-25 hvertfall. Går jo ikke ann å spille sed slik ping... Kjører du i OpenGL eller med software? Min bare står å blinker om jeg kjører i OpenGL... kanske er det? kjører software.. 100ping? det var da mye.. men det har jo litt med hardwaren din også.. laptopen min har jeg rundt 10-15 ping og det med tp kabel.. Har akk kjøpt ny HW.. ikke den beste for all del.. men mye bedre enn hva jeg har sitti på før med lav ping. Å jeg lå jo rundt 20 med samme HW i XP... så er noe som har skjedd på veien her. Samme så kan jeg ikke bytte hånd i spillet.. så løper omkring med gønnern i feil hånd... irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå