Jakoozie Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Metroid-spill får nytt liv på Wii. Les mer Lenke til kommentar
Svar Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Da skal jeg ha meg denne ihvertfall når den kommer til norge Har ikke kommet meg igjennom MP1 enda heller, kansje snart opå tide?? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 off, no trodde jeg til og begynne med at det var snakk om en remake av super metroid :/ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Enig, skulle heller hatt en oppdatert versjon av Metroid og Super Metroid. Det ble litt "feil" å la det bli 3d. I stedet for et meget bra plattformspill ble det degradert til nok en FPS. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hm, begynner å bli nok remakes av gamle spill til Wii nå, hva med å lage noe nytt? Wii har allerede mulighet til å spille de gamle NGC spillene så ser på dette som mer melking og smør på flesk enn noe positivt. Vil man prøve de foregående spillene i Metroid Prime serien kan man investere i NGC utgaven av dem, ikke noe problem. Gi meg noe nytt nå sier jeg, jeg er litt lei av gammelt oppgulp enn hvor bra det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg