Skjervee Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Heisann! Jeg har fått en oppgave om å beskrive noen viktige hendelser fra 1945-1990, men det er en del, så vet ikke hvilke jeg skal velge... Hvis noen kunne sette opp en "tidslinje" e.l. har dette hjulpet meg veldig mye Takk på forhånd Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kjapt om noen viktige hendelser: - Krig: Korea/Vietnam/Iran-Irak - Kommunismens fall/Berlinmuren/Tidligere Sovjet-stater - Hungersnød Bangladesh/Biafra/Afrika - Exxon Valdez/Alexander Kielland/Oljeutslipp - Atomvåpen opprustning/nedrustning - Olof Palme/Sverige - Bobbysocks - EF-avstemning i Europa (nå EU) Kommer på mer etterhvert sikkert... Lenke til kommentar
Skjervee Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Takk for et kjapt svar Hjelper veldig Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Bare hyggelig... Kan nevne noen flere: - Watergate-skandalen - Kennedy-mordet - Franco/Causchesco (eller noe i den duren i Romania) Lenke til kommentar
Skjervee Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Tror jeg tar Marshall hjelpen, Berlinmuren og Tsjernobyl. Holder vel med tre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå