Gå til innhold

Vil du delta i en reportasje om spillavhengighet?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg representerer to studenter på Medielinja på Hamar Katedralskole. Vi har fått eksamensoppgaven vår i dag, og den innebærer å lage en to minutters tv-reportasje om spilleavhengighet.

Vi har jobbet med ideutvikling fra morgenen av, og kunne tenke oss å intervjue en WoW-spiller. Den største gruppen med WoW-spillere er ikke avhengige, så vi ønsker å snakke med en av de ~10% som klassifiseres som dataspillavhengige.

Dette blir sett på som gratisarbeid og som en dugnad for oss som må levere oppgaven onsdag morgen. Vi holder til i og rundt Hamar, og ser helst at du også gjør det hvis du melder deg.

Filmen vil ikke bli vist fram til andre enn oss to og sensor, og hvis ønskelig vil din identitet holdes skjult. Dette skjønner vi at kan være sensitivt for noen.

Merk at du ikke være überavhengig for å kunne hjelpe oss. :)

Dette er et skikkelig long shot, men det er verdt forsøket. Ta kontakt på PM hvis du ønsker å snakke med oss.

- Marius og Håkon.

{Til moderatorer: Det er bare å fytte tråden til passende forum. Vi er usikre på plasseringen}

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veel. Jeg bor på rett side av landet, det er klart :p Men, vil nok ikke si jeg vil klassifisere meg selv som avhengig, mer glad i spillet. Og det å finne noen som vil stemple seg selv som avhengig kan være litt leit, folk blir ofte veldig i forsvarsmodus når slike tema dukker om. Men, ønsker dere lykke til. Er mediastudent selv, så kjenner igjen stresset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...