eugenie Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) På en eller annen måte har synkroniseringsprofilene i telefonen blitt borte, så nå får jeg ikke synkronisert med nokia pc suite og outlook. Har prøvd å installere nokia pc suite på nytt i håp om at det da ville opprettes en ny synk.profil, men det skjedde ikke. Ikke vet jeg hvordan de har blitt borte, og aldri har jeg brukt den manuelt… den har bare blitt aktivert av pc suite de gangene jeg har synkronisert. Har forstått det sånn at jeg kan opprette nye synk.profiler selv, men vet ikke hvordan den eksakt skal settes opp for å kommunisere med pc suite. Jeg fikk ei venninne til å skrive opp hvordan hennes er satt opp, men hun har en annen modell, og mulig vi ikke har skrevet riktig med tanke på små og store bokstaver. Noen som kan hjelpe meg?? Jeg har en nokia N73. Frykter det bare er en firmware-oppgradering som kan hjelpe meg, men da mister jeg det jeg har på telefonen, så jeg vil la det være siste utvei. Endret 26. mai 2009 av cyclo Emnetittel spesifisert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå