Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Sanns. for å komme opp i muntlig når man allerede har kommet opp i skriftlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du går vg2 almenn, så skal du bare ha en eksamen i følge kunnskapsløftet. Om du har hatt en skriftlig eksamen kan du bare falle i feriemodus! =). Husk at orden og atferdskarakterer ikke settes før siste skoledag =).

Lenke til kommentar
Om du går vg2 almenn, så skal du bare ha en eksamen i følge kunnskapsløftet. Om du har hatt en skriftlig eksamen kan du bare falle i feriemodus! =). Husk at orden og atferdskarakterer ikke settes før siste skoledag =).

IIRC, står det i kunnskapsløftet at "elever i VG2 skal opp i skriftlig og/eller muntlig eksamen"

Lenke til kommentar

Japp, men lærerne og rådgiverne på skolen våres er bombesikre på at vi bare kan komme opp i en eksamen, så da bruker de nok bare "eller" regelen i år. Kan jo hende det er forskjellig fra skole til skole? Spør rådgiver eller en lærer som har greie på sakene sine, på skolen du går på! =)

Lenke til kommentar

Hvordan er det i vg3 da? Jeg tar kun ETT fag i år (ved en skole altså), og "måtte" opp i det i skriftlig siden det var et vg3-fag. Har lest at alle må opp i både skriftlig og muntlig i vg3, kan jeg da forvente å komme opp i muntlig også i dette ene faget?

Har forøvrig vitnemål fra før av, men skolen har sagt at dette ikke har noe å si siden det er R94-vitnemål.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På vår skole har de nå trukket ut en gruppe til muntlig som allerede har hatt skriftlig. Får vite hvem det gjelder i morgen. Har de lov til dette? Lærere har de siste ukene operert med at de som har vært oppe i skriftlig har sluppet unna undervisning, og stiller da selvfølgelig svakere enn de som har fått undervisninga. Jeg har allerede solgt unna litt bøker, så håper virkelig ikke jeg kommer opp på nytt. :mad:

Lenke til kommentar
På vår skole har de nå trukket ut en gruppe til muntlig som allerede har hatt skriftlig. Får vite hvem det gjelder i morgen. Har de lov til dette? Lærere har de siste ukene operert med at de som har vært oppe i skriftlig har sluppet unna undervisning, og stiller da selvfølgelig svakere enn de som har fått undervisninga. Jeg har allerede solgt unna litt bøker, så håper virkelig ikke jeg kommer opp på nytt. :mad:

Tror ikke det er lov. :hrm: Skal ha EN eksamen i VG 2. Jeg kommer opp i muntlig i morgen, og siste ordinære undervisningsdag for meg var 29 mai.. så jeg har ikke vært på skolen etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...