andre_s Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Etter lenger masing fra samboeren, har jeg nå nesten bestemt meg for å kjøpe en Iphone til henne. Men hva er det som dere synes er så bra med denne telefonen? Den er svær altså, umulig for henne å ha den i lomma, klart damer bruker jo veske® konstant. hun har allerede ipod nano, kjempe liten og lommevennelig mp3 spiller. Vis jeg kjøper en slik Iphone, så er det fra Telenor, ikke noe tema og bruke andre, pga fri famile og mitt jobb abonnement er der, slik at jeg fører regningene på firma! men hvilket abonnoment er best, telenor har jo tre størrelser anbefaler dere? Surf XL - Ubegrenset data per måned - Inkludert 2000 SMS per måned - Ring for 0,- per minutt med inntil 3000 ringeminutter per måned i Norge Surf L - Inkludert 1000 MB data per måned - Inkludert 250 SMS per måned - Ring for 0,- per minutt med inntil 3000 ringeminutter per måned i Norge Surf M - Inkludert 500 MB data per måned - Inkludert 100 SMS per måned i Norge Er sikkert kjekt å sitte på internett på bussen på vei til jobben hver dag i starten men ser for meg at det kommer til å dabbe litt av etter vært! Dere som har Iphone, hvilket abonnoment har dere og hvorfor? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kommer jo veldig an på behovet hennes (ringeminutter/SMS). Jeg sender maks 10 SMS pr måned og ringer maks 60 minutter... Lenke til kommentar
andre_s Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Kommer jo veldig an på behovet hennes (ringeminutter/SMS). Jeg sender maks 10 SMS pr måned og ringer maks 60 minutter... Hun ringer vel maks 100 min og vel 50 sms, men er mest data trafikken jeg lurer mest på? hvis man sitter på nett en time hver dag Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Husk at iPhone kan kjøpes med stort sett alle Telenors abonnementer, ikke bare Surfprat-abonnementene. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvis hun bare skal surfe kan hun jo like gjerne kjøpe seg en EEE eller annen miniPC med mobilt internett? Iphone/Ipod Touch er morsomme leketøy - men jeg bruker det personlig KUN til spill og surfing på hjemmenettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå