jonpet55 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Sitter og funderer på om det finnes programvare til PC som gir meg mulighet til å veksle mellom flere videokilder, superimposere tekst osv., og f.eks. streame dette live på nettet? Med videokilder så mener jeg enheter som kommer opp som et standard "Video Capturing Device" i Windows, som f.eks. et webkamera. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Ser ut til at Wirecast gjør det jeg trenger, så dette skal testes snarest Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Har nå testet trial-versjonen av Wirecast. Veldig imponert de første minuttene, men et par grunnleggende ting gjør at jeg nå ser etter alternativer: - Koster over 3000kr (!), som er helt vannvittig i forhold til funksjonaliteten - Kan kun streame til nett eller lagre til fil. Ikke sende DV ut på firewire-porten eller sende video til en ekstern monitor (VGA-/HMDI-/kompositt-signal) Er det noen som har noen gode alternativer å foreslå? Endret 25. mai 2009 av jonpet55 Lenke til kommentar
MSbone Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Lurer på det samme eg med, he testa wirecast og det er litt dyrt. Lenke til kommentar
duckyduck Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hva med å gjøre det så enkelt som Windows Media Encoder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå