Gjest Trådstarter Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei! Ble slutt med x'en for en 4 mnd tid siden. Var ikke noe langt forhold, og fant ut at vi aldri ville passet sammen uansett. Nå har jeg fått meg ny dame, men sliter litt med følelsene for hun. Jeg tenker fortsatt endel på x'en. Følelsene jeg hadde for ny damen har dabbet litt av, det allerede etter at vi har vært sammen en måned. Jeg tror dette har med at jeg ikke er helt over x'en. Hva gjør jeg? Jeg tror kanskje det bsre er lurt å vente, også sannsynligvis utvikler følesene seg slik som de var etterhveret som x'en forsvinner ut av mine tanker... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Den er hard... jeg hadde først tenkt over følelsene dine, er litt slemt gjort å være sammen med ei da du tenker på eksen...det tror jeg du skjønner også Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Sliter med det samme jeg og.. Det jeg synes er rart at damen jeg var sammen med som faktisk bare var grei, hun savner eg ikke.. Damen som var utro, oppførte seg kaldt mot meg, hun savner jeg.. Tragical world! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Sliter med det samme jeg og.. Det jeg synes er rart at damen jeg var sammen med som faktisk bare var grei, hun savner eg ikke.. Damen som var utro, oppførte seg kaldt mot meg, hun savner jeg.. Tragical world! Er vel fordi at det var mer følelser inne (både positive og negative) for den utro og kalde, enn hu som var helt grei Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ja, det stemmer.. Første eg hadde sex med og sånn, men burde ikke hatt noe annet enn hat for hun no Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Nei, men det at du hoppet i høyet med henne for første gang gjør nok dessverre at det skal en del til for å glemme henne. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei igjen og takk for svar! Dette var min første dame, første jeg hadde sex med etc. etc. Hun har gjort stygge ting med meg (sex med min bestekompis rett etter at vi hadde slått opp blandt annet), men allikvel tenker jeg mye på hun. Tror dere at følelsene for hun jeg nå er sammen med vil styrkes etterhvert som vi er mer sammen og jeg etterhvert glemmer x'en min? Når jeg ikke er med hun jeg nå er sammen med så savner jeg hun etc etc... Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Du må nok bare ta tiden til hjelp. Det er ofte sånn at den første man har sex med knyttes det veldig sterke følelser til (så lenge det er forhold-sex og ikke bare ONS) uansett grunnen til at det ble slutt. Tankene om eksen din må du bare la gå sin gang. De vil forsvinne til slutt, men man kan desverre ikke regne med at de forsvinner etter 4 mnd. Prøv å konsentrer deg om det forholdet du er i nå. Fokuser på alle de positive sidene av den nye dama di, og fokuser på hvorfor du valgte akkurat henne. Så tar du det bare et skritt av gangen og ser hvor det hele bærer hen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nei, men det at du hoppet i høyet med henne for første gang gjør nok dessverre at det skal en del til for å glemme henne. Åh? Er det normalt å huske hu du debuterte med? Selv husker jeg ikke første gangen :/ hmm .. Har heller ingen følelser for hu, tankene går heller aldri innom hu. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nei, men det at du hoppet i høyet med henne for første gang gjør nok dessverre at det skal en del til for å glemme henne. Åh? Er det normalt å huske hu du debuterte med? Selv husker jeg ikke første gangen :/ hmm .. Har heller ingen følelser for hu, tankene går heller aldri innom hu. Var du edru første gang da? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nei, men det at du hoppet i høyet med henne for første gang gjør nok dessverre at det skal en del til for å glemme henne. Åh? Er det normalt å huske hu du debuterte med? Selv husker jeg ikke første gangen :/ hmm .. Har heller ingen følelser for hu, tankene går heller aldri innom hu. Var du edru første gang da? Ja, har kun noen få ganger hatt sex i beruset tilstand Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 I min situasjon fikk eg idag vite( ikke av exen) at hun hadde rotet og hatt følelser for en felles venn av oss rett etter det ble slutt.. Følelsene var der før vi gjorde det slutt.. Enda en grunn til å hate trynet hennes, men gjør det vanskelig å ikke tenke på henne..Ihvertfall når du sitter på f.book og sletter bildene av deg og hun.. Alle de lykkelige stundene som no ser ut som å ha vært bortkastet til 1000.. Aldri mer forhold.. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nei, men det at du hoppet i høyet med henne for første gang gjør nok dessverre at det skal en del til for å glemme henne. Åh? Er det normalt å huske hu du debuterte med? Selv husker jeg ikke første gangen :/ hmm .. Har heller ingen følelser for hu, tankene går heller aldri innom hu. Er mange som sitter igjen med minner fra første gangen ja..det virker normalt. Husker ikke den jeg heller, men husker personen, fordi det var min første ordentlige kjæreste, noe som gjør det vanskelig å glemme. Er det en ONS eller i beruset tilstand, er det jo mye mindre følelser bak, og dermed større sjanse for at det havner i glemmeboka. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei igjen og takk for svar! Dette var min første dame, første jeg hadde sex med etc. etc. Hun har gjort stygge ting med meg (sex med min bestekompis rett etter at vi hadde slått opp blandt annet), men allikvel tenker jeg mye på hun. Tror dere at følelsene for hun jeg nå er sammen med vil styrkes etterhvert som vi er mer sammen og jeg etterhvert glemmer x'en min? Når jeg ikke er med hun jeg nå er sammen med så savner jeg hun etc etc... Hvis du vil ha mitt, så er det å prøve å glemme x'en. Du må aldri tenke på å gå tilbake til henne. fokuser på hu du har vunnet hjerte til nå - ikke no annet Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tingen her er nok at du har glemt alt det negative om henne, hjernen din fokuserer nok på alt som var positivt, å da blir ting fort et savn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå