g_knap Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Hei sann. Jeg har problemer med å få sidene deres frem i firefox. Alt er på en måte "stablet" oppå hverandre. Alt ser bra ut i IE. Endret 25. mai 2009 av g_knap Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei sann.Jeg har problemer med å få sidene deres frem i firefox. Alt er på en måte "stablet" oppå hverandre. Alt ser bra ut i IE. jeg har ikke det samme problemet, men når jeg går inn på bruktmarked via Firefox, så kommer ikke annonsene opp, funker fint i IE Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) jeg har ikke det samme problemet, men når jeg går inn på bruktmarked via Firefox, så kommer ikke annonsene opp, funker fint i IE Hvilken versjon av FF bruker du? Endret 25. mai 2009 av g_knap Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har ikke gjort noen endringer, men er alt som det skal. Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 jeg har ikke det samme problemet, men når jeg går inn på bruktmarked via Firefox, så kommer ikke annonsene opp, funker fint i IEHm, det er lenge siden jeg fikk opp annonsene på bruktmarket i FF, testet med IE og der virker det som det skal, snodig. (FF 3.0.11) Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hos meg er det Adblock som blocker annonsene i bruktmarked.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå