smetho Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Heisann. Skulle hatt meg et rimelig billig webhotell (+domene) med støtte for Servlets/JSP, PHP og MySQL. Må innrømme jeg ikke har så veldig god peiling på webhotell og domener, så bare with me. Har sett en del rundt, men de fleste, i prisklassen jeg kunne tenke meg, inkludere ikke Servlets/JSP, noe jeg har ønske om siden dette blir brukt en del på skolen. PHP kan jeg ikke enda, men komme nok til å sette meg bedre inn i det etterhvert. Kikket rundt på http://www.servetheworld.net/ og syns det virket perfekt, men manglet (selvfølgelig) støtte for Servlets/JSP også dette. Noen som vil gi meg noen tips? Virker på meg som at det koster betraktelig mer dersom Servlets/JSP skal være med. Er det jeg som ikke kan lete? Er fortsatt bare på research-stadiet så heng meg nå før penger skifter eier! På forhånd, tusen takk! Lenke til kommentar
dms Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Som du selv har oppdaget er det få ISP'er som tilbyr jsp. Jeg vet ikke om du har sjekket www.nettby.no (resellere for www.enavn.dk), men de tilbyr jsp mot ekstra betaling. Hvis du bestemmer deg for et webhotell uten jsp så kan jeg anbefale servetheworld (STW). De hadde en periode med nye nedetid i fjor høst, men i løpet av de siste månedene har de satset mye mer på å få et ordentlig rykte innen bransjen og har skaffet til veie en del nye servere som det har vært lite problemer med. At de i tillegg har oppgradert den billigste pakken fra 200 MB/1GB transer til 500MB/5GB transfer er heller ikke å forakte Lenke til kommentar
armyman Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 du får gratis webplass med jsp støtte her... http://www.mycgiserver.com/ ...riktignok bare 5mb da, g klønete database løsning.... kan jo ha databasen og resten av filene på en annen url da ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå