Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vonde drømmer om kjæresten.

Gjest Guest_gutt19_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gutt19_*

Sliter med triste drømmer som omhandler kjæresten. Dette er virkelig noe som plager meg. Vi har det fint, men i drømmene mine er hu som en heks, utro, kynisk og slem mot meg. Dette går innpå helsen min som gjør at det blir vanskeligere å stå opp, og deprimerende dag. Hvordan kan jeg få slutt på dette?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Essa. Slike drømmer har jeg hatt massevis av selv, men aldri latt det gå inn på meg. Det som kan være viktig for deg, er å faktisk innse at drømmer har ingen som helst relevans med "våken tilstand". Trømmetyding er i mine øyne bare tull og tøys og dess raskere du kan klare å innse det, dess bedre blir det å leve med disse drømmene. Fortell om drømmene til kjæresten din med en humoristisk undertone og le av det heller.

Lenke til kommentar

Hvis du har drømmer som stadig vekk gjentar seg så er det noe de prøver å fortelle deg.

Et tips til å forstå drømmer er å tenke at: Du vet allerede hva de betyr. Og som regel skal det ikke mer til enn å bare tenke det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Snakk med kjæresten om det?

Slik jeg har forstått det er drømmer hjernens måte å håndtere inntrykkene osv. fra dagen, men om det ligger noe der i ditt tilfelle aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Slike drømmer er som regel et resultat av underbevistheten din, kanskje det rett og slett er sånn du ser på henne uten at du legger merke til det i våken tilstand? Jeg mener ikke at du hater henne på samme måte som i drømmene, men at du ser på henne som kynisk, ikke nødvendigvis mot deg, men f.eks mot noen andre

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Har det skjedd noe i det siste som gjør at du har blitt mer redd for at du skal miste kjærsten din på noen måte?

Har hatt akkuratt samme problemet selv, og det var fordi det hadde skjedd noe som gjorde at jeg var redd for at jeg skulle miste han. Det ordna seg når jeg fortalte kjærsten min om det og jeg fikk snakka ut om at det som hadde skjedd gjorde meg redd for å miste han :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...