roy2000 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei. Ja, nå har jeg et kjempe spørsmål som jeg håper en av dere kan hjelpe meg med; Mange av dere har sikkert sett E6 - En Reise I Nordmenns Hverdag og sett episode: 6 - Postbil og Harpeleik hvor Truls var med å lempe pakker hos posten. Eller dere har kanskje hentet pakker på Nord Cargo etc og hørt den enorm irrriterende lyden som kommer når strekkodene på pakkene blir lest; BAM ...... BAM .... ! Har lett, lett og atter lett etter den lyden og har også prøvd å recorde den ut av serien på nrk.no, men Truls klarer jo ikke å la være å snakke i 1 sekund, så jeg får hele den infernalske lyden kopiert.. .. Er det noen av dere som har den, vet hvor man kan finne den eller kjenner/vet om noen som jobber i posten/transportfirma som bruker disse PDA`ene for å lese pakker, og kan skaffe den BAM BAM lyden? Er evig takknemmelig om noen kan hjelpe meg her:) Mvh Lenke til kommentar
roy2000 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Hei. Ja, nå har jeg et kjempe spørsmål som jeg håper en av dere kan hjelpe meg med; Mange av dere har sikkert sett E6 - En Reise I Nordmenns Hverdag og sett episode: 6 - Postbil og Harpeleik hvor Truls var med å lempe pakker hos posten. Eller dere har kanskje hentet pakker på Nord Cargo etc og hørt den enorm irrriterende lyden som kommer når strekkodene på pakkene blir lest; BAM ...... BAM .... ! Har lett, lett og atter lett etter den lyden og har også prøvd å recorde den ut av serien på nrk.no, men Truls klarer jo ikke å la være å snakke i 1 sekund, så jeg får hele den infernalske lyden kopiert.. .. Er det noen av dere som har den, vet hvor man kan finne den eller kjenner/vet om noen som jobber i posten/transportfirma som bruker disse PDA`ene for å lese pakker, og kan skaffe den BAM BAM lyden? Er evig takknemmelig om noen kan hjelpe meg her:) Mvh Ingen som kan hjelpe meg her:) ? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kunne lønnt seg å tatt seg en tur ut da, og ventet på postmannen eller noe liknende. Så kunne du spurt om du kunne tatt opp lyden. Lenke til kommentar
roy2000 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Kunne lønnt seg å tatt seg en tur ut da, og ventet på postmannen eller noe liknende. Så kunne du spurt om du kunne tatt opp lyden. Hei. Ja, har faktisk tenkt tanken, men må da innom Schenker, Nord Cargo, etc og ja, nei, da venter jeg heller:) Håpet bare at andre kanskje hadde fått tak i den, og ev kunne sende den:) Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå