Gå til innhold

Lyden av "Norge"

Anbefalte innlegg

Hei.

Ja, nå har jeg et kjempe spørsmål som jeg håper en av dere kan hjelpe meg med;

Mange av dere har sikkert sett E6 - En Reise I Nordmenns Hverdag og sett episode: 6 - Postbil og Harpeleik hvor Truls var med å lempe pakker hos posten.

Eller dere har kanskje hentet pakker på Nord Cargo etc og hørt den enorm irrriterende lyden som kommer når strekkodene på pakkene blir lest; BAM ...... BAM .... !

Har lett, lett og atter lett etter den lyden og har også prøvd å recorde den ut av serien på nrk.no, men Truls klarer jo ikke å la være å snakke i 1 sekund, så jeg får hele den infernalske lyden kopiert.. ;) ..

Er det noen av dere som har den, vet hvor man kan finne den eller kjenner/vet om noen som jobber i posten/transportfirma som bruker disse PDA`ene for å lese pakker, og kan skaffe den BAM BAM lyden?

Er evig takknemmelig om noen kan hjelpe meg her:)

Mvh :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Ja, nå har jeg et kjempe spørsmål som jeg håper en av dere kan hjelpe meg med;

Mange av dere har sikkert sett E6 - En Reise I Nordmenns Hverdag og sett episode: 6 - Postbil og Harpeleik hvor Truls var med å lempe pakker hos posten.

Eller dere har kanskje hentet pakker på Nord Cargo etc og hørt den enorm irrriterende lyden som kommer når strekkodene på pakkene blir lest; BAM ...... BAM .... !

Har lett, lett og atter lett etter den lyden og har også prøvd å recorde den ut av serien på nrk.no, men Truls klarer jo ikke å la være å snakke i 1 sekund, så jeg får hele den infernalske lyden kopiert.. ;) ..

Er det noen av dere som har den, vet hvor man kan finne den eller kjenner/vet om noen som jobber i posten/transportfirma som bruker disse PDA`ene for å lese pakker, og kan skaffe den BAM BAM lyden?

Er evig takknemmelig om noen kan hjelpe meg her:)

Mvh :ph34r:

Ingen som kan hjelpe meg her:) ?

Lenke til kommentar
Kunne lønnt seg å tatt seg en tur ut da, og ventet på postmannen eller noe liknende. Så kunne du spurt om du kunne tatt opp lyden. :)

Hei.

Ja, har faktisk tenkt tanken, men må da innom Schenker, Nord Cargo, etc og ja, nei, da venter jeg heller:)

Håpet bare at andre kanskje hadde fått tak i den, og ev kunne sende den:)

Mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...