foenix Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg prøvde å koble pc-en til en full-hd tv-skjerm. Forandret skjerminnstillingene til 1024 x 768 siden det korresponderte med en av innstillingene i manualene til tv-en. Da jeg skulle starte opp tok initialiseringen veldig lang tid og pc-en restarter i det uendelige også når jeg går tilbake til den opprinnelige pc-skjermen. Har prøvd å starte både i sikkerhetsmodus og siste fungerende oppstart osv men til ingen nytte. Er det noe jeg kan gjøre i setup? Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Flyttet du på PC*en ? Noe som er løst ? Kan bare være tilfeldig at feilen kom da du byttet skjerm, burde få bilde og ordentlig oppstart i Sikkerhetsmodus på den gamle skjermen. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Flyttet du på PC*en ? Noe som er løst ? Kan bare være tilfeldig at feilen kom da du byttet skjerm, burde få bilde og ordentlig oppstart i Sikkerhetsmodus på den gamle skjermen. Jeg tror det har skjedd et eller annet, for jeg får oppstart med en annen harddisk på pc-en og da finner ikke pc-en den andre harddisken. Tror ikke den har krasjet siden den begynte å laste inn windows før den restartet... Lenke til kommentar
Tweakr Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kan være verdt å prøve windows-cd'en. Putt den i, restart maskinen, og velg reparasjonsverktøyet (reparere windows). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå