bchristian Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Etter et par måneder uten noen som helst problemer, klikket skjermkortet mitt. Helt plutselig skiftet skjermkortet modus, og skjermen svarte med en "out of range"-melding. Ca. 5 sekunder etterpå rebooter maskinen. Under omstarten er bildet helt rotete; masse mangefargede blokker over hele skjermen. Så resetter jeg maskinen, og skjermbildet blir normalt igjen. I Windows XP får jeg beskjed om at skjermdriverne kan ha forårsaket ustabiliteten, og sender feilrapport. Dette har skjedd tre ganger de siste to dagene, først to ganger med Catalyst-drivere, og nå en tredje gang med Omega-drivere. Noen forslag? Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 har du overklokka ? jeg hadde prøvd driverne som fulgte med, funker ikke det, back to sales man u go! Lenke til kommentar
bchristian Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Nei, ingen overklokking, ingen fikling med kortet eller noe. Det har kjørt eksemplarisk i de siste par månedene, og så helt plutselig flipper det ut. Det skjer tilsynelatende helt tilfeldig også; første gangen i trueSpace, deretter to ganger i Internet Explorer. Ene gangen var jeg ikke i nærheten av maskinen. Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Da hadde jeg dratt dit du kjøpte det og returnet det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå