dan83 Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 er litt usikker selv på disse bildene her, funker dem!? Begge er tatt med hoya polariserings filter Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Litt oppbrukt idè er jeg redd, og de skiller seg ikke ut i fra mengden. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Litt oppbrukt idè er jeg redd, og de skiller seg ikke ut i fra mengden. Er relativt enig der ja, men er litt morsomt noen ganger å prøve seg litt på litt mindre spennende motiver..fin øving i hvert fall Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Jo fin øving er det. Rennende vann og lang lukkertid er gøy. På det av "fossefallene" syns jeg du har litt for lang lukkertid, man ser at det er veldig hvitt der vannet går raskest. Mulig at bildet er vanskelig å ta med korterer lukkertid for å få den effekten du er ute etter. Jeg har ved en par anledninger testet ut HDR av motiver med rennende vann om det har vært altfor lyst til å sette lukkertiden lang nok. Det er verdt å teste, for man får noen ganger en langlukkertid-effekt på vannet selv om lukkertiden ikke er så veldig lang på noen av bildene man bruker. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Litt oppbrukt idè er jeg redd, og de skiller seg ikke ut i fra mengden. Er relativt enig der ja, men er litt morsomt noen ganger å prøve seg litt på litt mindre spennende motiver..fin øving i hvert fall Helt sant, jeg har gjort det samme, og tatt nesten identiske bilder selv ^^ Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Bra øvelse dette,bilde nr 2 er litt standard,men det første er jo ganske nydelig,bra fargemetning og. Ta deg en tur dit til høsten(timing)og gjør det på nytt,med løv på bakken og kanskje i bekken og du vil få helt andre tilbakemeldinger. Altså;du er på sporet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå