Gå til innhold

Final render - Gammelt Kodak Kamera

Anbefalte innlegg

Hei, folkens!

Da ble jeg ferdig med deenne modellen :) Brukte 3 dager på den, og det var veldig mye jobbing i photoshop, siden det var masse klistremerker og tekst som måtte lages... Vanligvis så har jeg ikke bruk for det.

Jeg er veldig fornøyd med den, med tanke på hvor kort tid jeg brukte på den. Rendertiden var heller ikke så værst, rundt en og en halv time for 1280*1024

Hva syns dere? Noe kritikk?

post-123991-1243212152_thumb.jpg

post-123991-1243212186_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke så verst :) Likte godt bilde nr2 som jeg følte ga meg den beste presentasjonen. Materialet ser riktig ut. Final render, som i Final render engine?

Kritkk: Bakgrunnen er veldig utbrent. Det ødelegger dessverre på helhetsinntrykket. Det gjelder på begge bildene.

Kodak logoen som er frempå har en veldig intens rødfarge som også dessverre ødelegger litt. Prøv å demp den litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Sweet!

Bare la merke til at tre texturen på platformen er litt dratt ut på sidene, men det spiller ingen rolle.

Dette her kan du as.

Bare lurer siden du først er her Pululf, på C4D Cafe, må man bruke C4D når man skal entree contestene?

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
Ikke så verst :) Likte godt bilde nr2 som jeg følte ga meg den beste presentasjonen. Materialet ser riktig ut. Final render, som i Final render engine?

Kritkk: Bakgrunnen er veldig utbrent. Det ødelegger dessverre på helhetsinntrykket. Det gjelder på begge bildene.

Kodak logoen som er frempå har en veldig intens rødfarge som også dessverre ødelegger litt. Prøv å demp den litt.

Nei, ikke final render engine. Det jeg mener med Final Render er at det er at jeg er ferdig med modellen, og at den nå er rendret ut. Det er den ferdige rendringen = Final render.

Takk for kritikken, men hva mener du med "utbrent"? Og ja, jeg burde kanskje ha gjort noe med den kodak logoen.

Sweet!

Bare la merke til at tre texturen på platformen er litt dratt ut på sidene, men det spiller ingen rolle.

Dette her kan du as.

Bare lurer siden du først er her Pululf, på C4D Cafe, må man bruke C4D når man skal entree contestene?

Takk! Jeg la faktisk ikke merke til det med tre-teksturen før nå. Bra observert ;)

Og ja, man må bruke C4D til konkurransene på C4Dcafe.com. Det står også i reglene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...