OleAlexanderK Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei! Lenge siden sist nå Jeg syns selv at dette bilde er litt kult, både visuelt og "poetisk." Men jeg lurer på om det er bare noe jeg synes. Tell me your stories Mvh. Ole Alexander Lenke til kommentar
Suic Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Blir svimmel når jeg ser på det Endret 25. mai 2009 av aR_ Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Funket ikke for meg. Synes bare det var ekkelt å se på Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Funket ikke for meg. Synes bare det var ekkelt å se på Ekkelt dårlig eller ekkelt skummelt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Alt for overdrevet rett og slett og intet motiv egentlig å se på. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Alt for overdrevet rett og slett og intet motiv egentlig å se på. Kan du da fortelle meg hvordan jeg kan dempe det? Bluringen er ikke lagt på i photoshop, men er gjort ved at jeg zoomet i samme øyeblikk som jeg eksponerte (Hvis det var noe tvil om det). Mvh. OleA Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Syns ikke du bør kaste dette, var en syk 3D effekt føltes nesten som ble dratt inn i bildet ! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Som folk sier, det er jo egentlig ikke noe motiv her. En morsom effekt, men effekten alene er dessverre ikke nokk. Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Alt for overdrevet rett og slett og intet motiv egentlig å se på. Kan du da fortelle meg hvordan jeg kan dempe det? Bluringen er ikke lagt på i photoshop, men er gjort ved at jeg zoomet i samme øyeblikk som jeg eksponerte (Hvis det var noe tvil om det). Mvh. OleA Neste gang du lager et liknende bilde kan du ta en eksponering av motivet som du har zoomet fullt inn på og blende den med zoomeeksponeringen i et bilderedigeringsprogram som støtter layers. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Neste gang du lager et liknende bilde kan du ta en eksponering av motivet som du har zoomet fullt inn på og blende den med zoomeeksponeringen i et bilderedigeringsprogram som støtter layers. Aha! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå