Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overreagerer jeg mtp. dama?

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Er sammen med en jente, i russetiden skrev x'en den klassiske "jeg var her" med pil mot ett visst sted. Jeg vet godt hun har vært sammen med andre gutter og skjønner at de har gjort mer enn å sett på kino sammen.. Jeg syns alikevel det er litt respektløst (kanskje feil ord), at hun lot x'en skrive dette på buksa ovenfor meg. Det var ikke i fylla.

Problemet mitt er at når jeg ser slike ting ser jeg for meg ting i hodet mitt. Ikke at det er verdens undergang eller noe sånt, men litt kjipt er det. I tillegg får det meg til å tenke litt på hvorfor lar hun han skrive det? Jeg har allerede snakket med henne om det, og hun var lei seg så jeg brydde meg ikke om å grave mer. Syns det blir for dumt å ta det opp igjen med henne, syns ikke det er en så stor sak, men jeg tenker på det av og til.

Hvordan ville du reagert og ville du hadde latt x'en din skrive noe sånt på buksa di når du viste at kjæresten din ville sett det dagen etterpå?

Kun seriøse svar

på forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var i russetida, prøv å ta det med litt humor.

Det var åpenbart ikke så veldig gjennomtenkt, og kanskje litt spesielt at hun lot han skrive det når hun var sammen med deg, men jeg synes ikke du trenger å tenke så mye over det.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært hun, hadde jeg ikke forestilt meg at en kjæreste kunne blitt sjalu.. Akkurat ferdig med russetida nå, og ting som står på russebuksa betyr ikke et fnugg =) bare tull. Er også slik at man sjelden vet hva en person kommer til å skrive på buksa, før h*n er ferdig med det.

Lenke til kommentar

Husker når jeg var russ, så skrev jeg "been here, done that" med initialene i skrittet, på min eks. Etter to dager hadde kjæresten hennes vært å krysset det ut - herregud så jeg flirte! Viser hvor lite selvtillit han har, samt at han ikke stoler på dama. Det var da ren moro fra vår side, og om folk kommenterer det, så går jeg ut fra at min eks ville forsvart hennes kjæreste...

Lenke til kommentar
Er sammen med en jente, i russetiden skrev x'en den klassiske "jeg var her" med pil mot ett visst sted. Jeg vet godt hun har vært sammen med andre gutter og skjønner at de har gjort mer enn å sett på kino sammen.. Jeg syns alikevel det er litt respektløst (kanskje feil ord), at hun lot x'en skrive dette på buksa ovenfor meg. Det var ikke i fylla.

Problemet mitt er at når jeg ser slike ting ser jeg for meg ting i hodet mitt. Ikke at det er verdens undergang eller noe sånt, men litt kjipt er det. I tillegg får det meg til å tenke litt på hvorfor lar hun han skrive det? Jeg har allerede snakket med henne om det, og hun var lei seg så jeg brydde meg ikke om å grave mer. Syns det blir for dumt å ta det opp igjen med henne, syns ikke det er en så stor sak, men jeg tenker på det av og til.

Hvordan ville du reagert og ville du hadde latt x'en din skrive noe sånt på buksa di når du viste at kjæresten din ville sett det dagen etterpå?

Kun seriøse svar

på forhånd, takk!

Enig med deg mann :) Det er respektløst ovenfor deg, og "russetiden" er ingen unnskyldning for å gjøre ting mot kjæresten man ikke ville gjort til vanlig.

Er så latterlig lei folk som ser på russetiden som en fritid der de kan drite i alt som har med kjæreste og forhold fordi det enten er en "knute" de skulle ta eller fordi "det er jo russetia! la meg nå ha det litt moro!". Er man i et forhold så er man i et forhold, dersom man ikkje klarer å respektere det, så la være å være i et forhold.

Syns det var teit av kjæresten din å la xen gjøre det, men hva kan du da egentlig gjøre? Bare la det ligge, men om du føler hu ikkje respekterer dine meneinger og standpunkt på ting så kan det være lurt å ta slikt opp med hu på et mer seriøst nivå.

Lenke til kommentar

Som andre poengterte over meg her, så var det i russetiden, og buksa er stort sett fritt vilt. Det er ytterst sjeldent (var i hvert fall det da jeg var russ) at man vet hva folk kommer til å skrive på buksa før de er ferdig, så hva man får på buksa er jo helt tilfeldig.

Men det er i mine øyne også det morsomme med den buksa. Man risikerer å gå rundt med slibrige tegninger, usmakelig tekst, og alt annet useriøst.

Tror du trygt kan senke skuldrene og heller spare sjalusien til noe skikkelig skjer. :)

Lenke til kommentar

Hadde ikke gidda og brydd meg noe i det heletatt.

Buksa er frittvilt og man vet aldri hva folk skriver før det er skrevet. Ser bare på russebuksa mi at det står mye rart. Mye rart som jeg egentlig ville ha hatt der, men who chares :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...