Mathia Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) As of Mai 2010: Trompeten: (Nederst i KJ) Karaokebar, trenger ingen nærmere foklaring. Har vært der 1 gang, lættis sted Champisfaktor: Ikke eksisterende Studenten: (Bislett) Ligger litt i ordet, pub/bar i en kjeller med gunstige priser. Vært der 1 gang, likte folkene og atmosfæren svært godt, men ikke forvent noe eksklusivt. Champisfaktor: God stemning! Roxy: (Nederst i KJ) endel nye statsborgere, lett å havne i trøbbel, har vært også her kun 1 gang, og igjen; lættis sted! Champisfaktor: Øl Nexus: (Gamle Gabler, ved Tinghuset) ganske liten penere nattklubb, men bra musikk og alltid fullt. Champisfaktor: Hender seg, ellers mye paraplydrinker XLNT: (Gamle Gossip Room, Vika/Ruseløkkveien) - Typisk "Pappas gullkort sted", men MYE damer! OK stort lokale og bra musikk, som regel alltid fullt i helgene. Champisfaktor: Wannabe Velvet NightClub: (Pilestredet/Tinghuset) Ganske nytt, aldri vært der, vet ikke stort annet enn at det skal være et "posh" sted. Champisfaktor: Uvisst, trolig høy Itillegg har du et utall "brune buler" rundt om i byen. Dette er de stedene jeg vet om pr dato. Du har også ett par steder som til opplysning nylig er nedlagt: Sirkus og Room 31. Jeg vanker ytterst sjeldent på disse stedene, men har vært innom noen ganger, og inntrykkene er basert på det;) Personlig anbefaler jeg å dra på steder som La Belle Sole, Barbeint, Emil&Samuel, SolliHagen, Skaugum, B.A.R. osv! Vel og merke om du verdsetter HOUSE-musikk og liker at folk har gjort en "effort" i klesveien før de drar på byen. Her er aldersgrensen dog endel høyere! Champisfaktor: Alltid Endret 27. mai 2010 av Mathia Lenke til kommentar
spitfire92 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 As of Mai 2010: Trompeten: (Nederst i KJ) Karaokebar, trenger ingen nærmere foklaring. Har vært der 1 gang, lættis sted Champisfaktor: Ikke eksisterende Studenten: (Bislett) Ligger litt i ordet, pub/bar i en kjeller med gunstige priser. Vært der 1 gang, likte folkene og atmosfæren svært godt, men ikke forvent noe eksklusivt. Champisfaktor: God stemning! Roxy: (Nederst i KJ) endel nye statsborgere, lett å havne i trøbbel, har vært også her kun 1 gang, og igjen; lættis sted! Champisfaktor: Øl Nexus: (Gamle Gabler, ved Tinghuset) ganske liten penere nattklubb, men bra musikk og alltid fullt. Champisfaktor: Hender seg, ellers mye paraplydrinker XLNT: (Gamle Gossip Room, Vika/Ruseløkkveien) - Typisk "Pappas gullkort sted", men MYE damer! OK stort lokale og bra musikk, som regel alltid fullt i helgene. Champisfaktor: Wannabe Velvet NightClub: (Pilestredet/Tinghuset) Ganske nytt, aldri vært der, vet ikke stort annet enn at det skal være et "posh" sted. Champisfaktor: Uvisst, trolig høy Itillegg har du et utall "brune buler" rundt om i byen. Dette er de stedene jeg vet om pr dato. Du har også ett par steder som til opplysning nylig er nedlagt: Sirkus og Room 31. Jeg vanker ytterst sjeldent på disse stedene, men har vært innom noen ganger, og inntrykkene er basert på det;) Personlig anbefaler jeg å dra på steder som La Belle Sole, Barbeint, Emil&Samuel, SolliHagen, Skaugum, B.A.R. osv! Vel og merke om du verdsetter HOUSE-musikk og liker at folk har gjort en "effort" i klesveien før de drar på byen. Her er aldersgrensen dog endel høyere! Champisfaktor: Alltid Har du noe peiling på når Nexus er åpent? Og hvor eksakt denne uteplassen er? Er på besøk i Oslo og jeg og mitt søskenbarn på 18 år vil ute og feste å drikke ikveld :-) Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Nexus(Gabler) er åpent fra torsdag-lørdag i hele juli! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå