L_a_s_s_e Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei. Jeg vil ut på byen, men veit ikke hvor jeg bør dra? Noen som har noen gode innspill der man finner bra musikk og bra damer ? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Roab Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei. Det spørs helt på hva slags type person du er og hva slags musikk du hører på. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dette lurer jeg og på, fylte nettop 18! Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Bumper denne siden jeg lurer på det samme. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Du har velvet tidligere crystal club,solli compagniet(de pusser opp nå i sommer så er stengt), gabler og source club er de jeg kommer på i farten. Også har du jo også trompeten hvis du er keen på en fest på hverdagene. Ligger forøvrig ett par til i kirkegaten mot karl johans gate. Lenke til kommentar
Klut90 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Haha! Jeg gikk inn på siden for å poste samme tråd! Jeg har bare vært ett sted, Møllers. Ligger like ved sentrum scene. Det virker som et av de beste for de ferske. Bra: 44 for 0,5 l ganske god pils. Folk er ute for å møte hverandre, ungt klientell, og rock/metal på anlegget. Dårlig: Sansene føkkes opp med dempet lys og litt for høy musikk, og da kommuniserer i hvert fall jeg dårligere. Musikken skremmer nok bort noen jenter. Det blir så klart litt flere rockejenter, men ikke av sterkeste sort. Om dette er elsk eller hat er jo en smakssak. Eneste andre sted jeg vet litt om er Gossip Room. Der er det 200 i inngangen og skjortepåbud; keegt som faen. Fortsett å tipse! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Trompeten. Karaokested. rett ut fra Karl Johan. Evig sisteskanse. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Warsava og Rett Inn hvis du ikke har noen standarer. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Warsava og Rett Inn hvis du ikke har noen standarer. Haha sant nok Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Warsava og Rett Inn hvis du ikke har noen standarer. Choice er faktisk hakket verre. Lenke til kommentar
Ob3yM3 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 18-årssteder i Oslo, ja. Finnes knapt noen bra. Jeg trives egentlig ganske godt på studenten om dagen. Ellers har jeg vært mye på Gabler. Hvis man bare skal drikke seg drita med noen kompiser, så er trompeten en klassiker - da blir det nok karaoke på deg også Lenke til kommentar
Damp Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er "Gossip Room" stengt? Har gått forbi noen ganger, ser ganske dødt ut. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Lenge siden jeg har vært der så aner ikke. Men forøvrig dere som liker house musikk, og kanskje til og med michael mind? Burde ta dere en tur til sirkus på denne fredagen. Tok av helt vilt på den forrige eventen med Dj chukie fra sensation. Lenke til kommentar
Roab Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Gabler, Roxy, Source, Velvet, Trumpeten, Room 31 (nyåpna og VIP), Solli Compani, Sirkus (begynt å kjøre en del 18 nå) Det er det jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Gabler er helt forferdelig, til info. Med mindre du er pakistaner/tyrker. 25+. Og liker 16-årige troll fra Lillestrøm. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er "Gossip Room" stengt? Har gått forbi noen ganger, ser ganske dødt ut. Har glemt å svare på dette her, men jeg vet nå at Gossip Room er stengt og har blitt til Club Cayenne. Dette er en sammenslåing av cosmo og overnevte klubb. Slik det forøvrig var orginalt. Mens jeg først er i gang, kan jeg promotere et av eventen som skjer i dag. Lenke til kommentar
zipuz Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Gabler er helt forferdelig, til info. Med mindre du er pakistaner/tyrker. 25+. Og liker 16-årige troll fra Lillestrøm. Konge! Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Roxy (100kr) Møllers (gratis) Trompeten (100 kr i helgene) Expressen har 18 på torsdager Diverse "brune" puber Btw, "rett inn" klarer ikke bestemme seg om de skal ha 18 eller 20. Kommer an på humøret deres:P Lenke til kommentar
Damp Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Anbefaler ikke "XLNT", de skrøt av at det skulle være en spesiell event med en verdenkjent musiker tilstede og det shower ikke opp mer enn 3 stk. Ikke dra dit om de ikke har noen ordentlig markedsføring på gang. Lenke til kommentar
Klut90 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 "XLNT" er gamle Gossip Room. De holder sikkert på den keege linja. Så vidt jeg forstår det, er Sirkus allerede lagt ned. "ICEBAR i Oslo, som erstatter utestedet Sirkus i Kristian IVs gate" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå