Gå til innhold

Ny PC, Nye deler

Anbefalte innlegg

Hello, har holdt på en liten stund å bestilt hardware fra komplett.

Bestilte de siste delene idag (tror jeg). Om det er noe jeg mangler, så si ifra.

Det jeg lurer på. Blir dette en bra PC? Tåler den de fleste spill? Noe mere jeg trenger?

Mangler skjermkort, men må vente til neste lønning med det. Vet ikke om jeg kan bruke det jeg har i denne PC på det nye hovedkortet. Radeon 9250!

Noen som kan anbefale et skjermkort, pass på at det passer :)

Lydkort trenger jeg ikke, eller ikke nå med det samme. CD/DVD Bare tar jeg fra denne pcen, samme med harddisk.

Men dere kan å anbefale harddisk som jeg kan kjøpe seinere med skjermkortet.

Tok med alle spørsmål jeg kom på nå, tror ikke jeg har flere :)

eRixn

Edit: Har tastatur, mus, høytalere og skjerm.

Endret av Erixn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Radeon 4890 evt. Gtx275.

Tåler de fleste spill? Vel, det kommer litt an på. Hvilken oppløsning du spiller i, og om du forventer å kjøre saker og ting på maks etc. Og i etterpåklokskapens navn, hvorfor du velger en "gammel" 9950 fremfor en Am3 eller PhenomII til noen hundrelapper mer skjønner jeg ikke helt, men 9950 er slettes ingen lettvekter det heller.

Lenke til kommentar

Hvis pengene er et viktig punkt, og du ikke skal kjøre over 1680x1050 oppløsning, så kan 2x 4770 crossfire være tingen for deg.

Her er et review fra Tom's hardware. Downside er det er mindre oppgraderbart. Uppside igjen er at 4770 er billig og om du går for et 5xxx kort om et år har du ikke tapt SÅ mye. Pluss et brukt 4770 kanskje kan være en fin gave til en casual gamer om et år eller to, eller kan passe i en HTPC :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...