Fiffi Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei. Nå jobber jeg med historie og har kommet borti noen oppgaver som jeg sliter med å finne svaret på. Temaet er Tidlig Nytid med fokus på Norge, Sverige og Danmark. Slik lyder spørsmålene: 1) Hvordan klarte Fredrik den 3 å innføre eneveldet? 2)Hvilke endringer innebar eneveldet for organiseringen av Danmark-Norge? 3) Hva var trolldomsprosessene og hvorfor var den viktig? 4) Hva legger vi i uttrykket Danmark-Norge ETTER 1536? Jeg vil sette stor pris på litt hjelp fra dere. Et svar fra i hvertfall et av dem er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Fiffi Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Hei. Nå jobber jeg med historie og har kommet borti noen oppgaver som jeg sliter med å finne svaret på. Temaet er Tidlig Nytid med fokus på Norge, Sverige og Danmark. Slik lyder spørsmålene: 1) Hvordan klarte Fredrik den 3 å innføre eneveldet? 2)Hvilke endringer innebar eneveldet for organiseringen av Danmark-Norge? 3) Hva var trolldomsprosessene og hvorfor var den viktig? 4) Hva legger vi i uttrykket Danmark-Norge ETTER 1536? Jeg vil sette stor pris på litt hjelp fra dere. Et svar fra i hvertfall et av dem er bedre enn ingenting. Jeg er fremdeles interessert altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå