djanrune Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 heisann. Nå har jeg bestemt meg får og selge min Peugeot Vivacity som har gått som en drøm så lenge jeg har hatt den og har fått pent stell. Den er nylakkert svart. Var svart før også, men så reparerte jeg litt skader på kåpene som riper og sprekker osv. så den er i ganske god stand. Har ikke gått noe langt heller. Runder snart 5000km så nærmer seg til 6000. Den er i daglig bruk, men bare på småturer. Lengste kjøreturen jeg har hatt er 1 times kjøring og da gikk den som en drøm. Den er ikke trimmet og har aldri vært det. Det er flnkende nytt eksosanlegg og bakdekk. Men 2 små deffekter. Støtten er knekt og blinklys releet har tatt kvelden. Så hva mener dere jeg kan få får scooteren??? http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=17556229 kan se bilder i annonsen. Trenger og vite ca hva jeg kan få igjen får den Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 foresten, jeg trenger noen forslag til hva nytt jeg kan kjøpe også alt av scooter/moped Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 koster vel 3 til 4k for ny støtte hvis det er hovedstøtte så da er vel 8 k mye? siden noe er knekt og er riper har den vært i bakken så da syns jeg det er noe høy sum. ta ned 1 til 2k hvertfall Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 det er hovudstøtten som er knekt ja. Såg en plass på nettet der det kostet 2-3 hundre spenn får ei ny. Ja jeg får sette ned prisen litt Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg ville ha byttet det blinklyset selv hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Da har jeg bestilt blinklys rele. Og skal snart ut og reparere støtten også sette på ny fjær og pusse ned rusta på støtten og lakke den Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 koster vel 3 til 4k for ny støtte hvis det er hovedstøtte så da er vel 8 k mye? siden noe er knekt og er riper har den vært i bakken så da syns jeg det er noe høy sum. ta ned 1 til 2k hvertfall haha, 3000-4000kr for støtte er det dumeste jeg har hørt. fikk hoved støtte gratis av en mc butikk/verksted. den var brukt men uansett. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 kommmer jo ann på hvordan type støtte det er. noen er jo fast i understell Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) hva mener du med fast i understellet? btw er ikke understell på mc, er ramme Endret 25. mai 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå