Gå til innhold

True Surround på Acer Aspire 5737z?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å kjøpe Acer Aspire 5737z og jeg lurer på:

1. Om jeg kjøper 5.1 surround høyttalere for pc, kan jeg koble det rett til denne pc'en og få True Surround. Og i tilfelle, hvilke(n) utgang(er) kobler jeg de til?

2. Om jeg har en laptop med 5.1 Surround høyttalere koblet til, kan jeg da sende audio fra TV til høyttalerene via PC'en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte dette spørsmålet på mail til Komplett, Ps-data og Amentio, har på følelsen at minst en av kundebehandlerene ikke egentlig vet hva de snakker om...

Komplett:

Denne maskin leveres kun med stereo (2) høyttalere. Den har et lydkort som støtter dolby Pro Logic etc. For at du skal få benytte surround høyttalere 2.1, 5.1 eller mer så må du kjøpe et eksternt lydkort:

PS Data:

Denne skal støtte 6 kanaler analogt ut, i tillegg til at den støtter digitallyd ut. Det vil si at et surroundsett, feks Logitech Z-5500 vil kunne spilles med full surround.

Amentio:

Da er produktbeskrivelsen på denne oppdatert, regner med du kobler til eksternt lydsystem via lydkortet, nå står det jo hvilke innganger og utganger som følger med på pcen i beskrivelsen.

Urgh...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...