Gå til innhold

Internettet "forsvinner" i 1 sekund.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådløs tilkopling?

Prøv å koble den til med kabel, og se om det samme skjer.

Jeg skifta til trådløs på min data, men jeg var nødt til å begynne å bruke kabel når jeg spilte spill eller prata via dataen fordi ellers "lagget" plutselig alt i et par sekunder før det ble vanlig igjen. Noe som er uholdbart i "competitive games" (norsk ord?).

Det er ikke nødt til å være grunnen, men det var det for meg :)

Lenke til kommentar
Trådløs tilkopling?

Prøv å koble den til med kabel, og se om det samme skjer.

Jeg skifta til trådløs på min data, men jeg var nødt til å begynne å bruke kabel når jeg spilte spill eller prata via dataen fordi ellers "lagget" plutselig alt i et par sekunder før det ble vanlig igjen. Noe som er uholdbart i "competitive games" (norsk ord?).

Det er ikke nødt til å være grunnen, men det var det for meg :)

Det blir nok vanskelig, har pcen på rommet mitt i andre etasje og boksen er i første.

Lenke til kommentar
Det blir nok vanskelig, har pcen på rommet mitt i andre etasje og boksen er i første.

Samme har jeg, jeg måtte trekke en ledning gjennom gulvet og inn på rommet mitt. Trakk den igjennom rør som allerede var lagt ut til en telefon som pleide å være på rommet mitt tho, så kanskje litt lettere for meg.

Du bør teste om det er det som er galt uansett, isf må du finne en annen måte og ordne nett på ;)

Lenke til kommentar
hvor hyppig mister du nett? er det her et engangstilfelle? skjer det hver gang du starter noe? kun en gang per dag? kom med mer info...

Det har vært sånn hele tiden tror jeg, merker det på spill og sånt. "Mister" ikke akkurat nettet, men det forsvinner liksom i 1 sekund nesten hele tiden, må ikke koble til internettet igjen.

Lenke til kommentar
Sånn som du beskriver det er jeg omtrent sikker på at det er din trådløse internett :)

Det er jeg også ganske så sikker på. Hadde dette problemet selv, da jeg hadde trådløs kobling opp fra kjelleren til gamingPC'n som står i 2. etasje. Utrolig irriterende i PCW osv., også når man snakker på VT.

Jeg la kabel opp, og alt funker verri nais nå.

Håper du får løst problemet :)

Lenke til kommentar

Hei, jeg kjenner en med akuratt samme problemet. Han har kablet internett, men snakker vi på skype eller noe dropper han ut av samtalen hvert 5 elr. 10 min. Det har ikke noe med selve pcen å gjøre for han kjøpte nettopp ny og det er samme problemet på denne også. Er det noen som vet noe så blir han nok glad for hjelp

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132

Har opplevd samme problem i spel. Det som gjorde biffen var å stoppe tenesten wireless zero configuration før eg starta eit spel. Dette er windows sin teneste for å kople til trådløse nettverk. La tenesten starte automatisk når du starter windows slik at du får kopla til nettverket. Videre skrur du av tenesten ved å gjere slik:

Skriv services.msc i kjør og scroll ned til du finn wireless zero configuration. Denne stopper du..

Funker vertfall på xp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...