**dp** Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) er det CB på disse? Endret 4. juni 2009 av **dp** Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 ooooh, da snakker vi Lenke til kommentar
formann Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 er det CB på disse? Godt å høre Da aner jeg ikke hva du måler tempen på. Hjertet ditt kanskje? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 var vel -40 på de Vil påstå Dp er en kald type da :!: Lenke til kommentar
S!D Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 må si jeg blir litt gira t å prøve overklokk nå men samtidig litt misunelig satser på at du blir sponsa? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 for og si det sånn, det koster Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 alt jeg bencher på nå for tiden er kjøpt. venter på ett rampage II extreme fra asus. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) du tar vel WR denne helga eller hva dp? Endret 4. juni 2009 av weebl Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Burde vel kunne dra til med langt over 37k nå, eller? Hvis det er CB på -40 er det kjipt. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 nicely done!! blir WR før helgen er omme Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 alt jeg bencher på nå for tiden er kjøpt. venter på ett rampage II extreme fra asus. Måtte betale for 4890korta når du sku ha på noe annen kjøling, eller missforstod jeg "takk til digitalimpuls.no for the cards"(ellernoe lignende)? Ufatterlig dyrt å drive med slikt, hadde vært moro å prøvd litt selv da, måtte blitt med kun dice. Frister litt å prøve å lage en liten SS til eget bruk også. Uansett, du gikk for 2nd plass og du klarte det, helt konge. Håper du kan snike til deg et par points til med høyere gfxclocks, det er vel egentlig ikke her flaskehalsen ligger i 06? Gratulerer og lykke til vidre :> Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 er det CB på disse? Godt å høre Da aner jeg ikke hva du måler tempen på. Hjertet ditt kanskje? kortene er ikke isolert skikkelig, dette var bare en kjapp test. gidder ikke dra kortene ned til -120C med en bitteliten klump isolasjon på baksiden. 1100Mhz gikk fint på -35C i hvert fall, med -100C på hver så kanskje vi ser 1200mhz++? H alt jeg bencher på nå for tiden er kjøpt. venter på ett rampage II extreme fra asus. Måtte betale for 4890korta når du sku ha på noe annen kjøling, eller missforstod jeg "takk til digitalimpuls.no for the cards"(ellernoe lignende)? Ufatterlig dyrt å drive med slikt, hadde vært moro å prøvd litt selv da, måtte blitt med kun dice. Frister litt å prøve å lage en liten SS til eget bruk også. Uansett, du gikk for 2nd plass og du klarte det, helt konge. Håper du kan snike til deg et par points til med høyere gfxclocks, det er vel egentlig ikke her flaskehalsen ligger i 06? Gratulerer og lykke til vidre :> flaskehalsen er cpu, men det hjelper sikkert bittelitt med høyere skjermkortklokk! jeg har kjøpt alle tre kortene nå, jeg lånte ett inntil nylig. Lenke til kommentar
MartinSkjei Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 flaskehalsen er cpu FInns det noe bedre da ? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 flaskehalsen er cpu FInns det noe bedre da ? gjør jo det, men ikke som man kan kjøpe rett ut fra hyllen.. min er en av verdens beste ser det ut som. Lenke til kommentar
MartinSkjei Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 gjør jo det, men ikke som man kan kjøpe rett ut fra hyllen.. min er en av verdens beste ser det ut som. Ja, du kan jo også få en dårlig chip Men får du till mere på kjernen på Skjermkortene? Lenke til kommentar
formann Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvor høy spenning kjører du på GPU? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har du fått presset scoren noe lengere opp? Gratulerer med ny PSU forresten! Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Håper du setter en WR! Hadde vært skikkelig stilig. Men et spørsmål; Jeg har også Classified hk'et, men hos meg overvolter det cpu veldig mye. Gjør det dette hos deg også? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 mange spm.. hehe: 1.45v på gpu nå har ikke fått testet mer, venter til jeg har pot til cpu og nitro psuen har jeg ikke hørt noe om, selv om jeg visstnok skal ha vunnet en har jeg noe annet på lager? ja, det har jeg da..? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Enda ett skjermkort ja Hvor mye tjener en på enda ett kort? Kjørt noen nye 3D Mark run? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå