jimdidr Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Så jeg gjorde mitt første forsøk på Produktfotorafering for litt under en uke siden, jeg ble fornøyd og får fine tilbakemeldinger, men hva sier dere. Det eneste jeg ser umiddelbart selv er at den blå har litt refleksjon jeg skulle ikke hadd med. er ikke fan av å brushe slikt bort i fotoshop så jeg bare legger dem ut slik. Ris Ros Biff og Salmonella alt tas med takk. Også om noen har et jobbtilbud til meg for sommerferien for flere millioner i uka så kom med det Endret 25. mai 2009 av jimdidr Lenke til kommentar
x3no Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det eneste jeg ser umiddelbart selv er at den blå har litt refleksjon jeg skulle ikke hadd med. er ikke fan av å brushe slikt bort i fotoshop så jeg bare legger dem ut slik. Du bør bli fan av å brushe bort ting i photoshop rimelig kjapt hvis du skal drive med produktfotografering. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Det eneste jeg ser umiddelbart selv er at den blå har litt refleksjon jeg skulle ikke hadd med. er ikke fan av å brushe slikt bort i fotoshop så jeg bare legger dem ut slik. Du bør bli fan av å brushe bort ting i photoshop rimelig kjapt hvis du skal drive med produktfotografering. Der er vi uenig, jeg burde heller bli flinkere til å se feilene på shooten Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det eneste jeg ser umiddelbart selv er at den blå har litt refleksjon jeg skulle ikke hadd med. er ikke fan av å brushe slikt bort i fotoshop så jeg bare legger dem ut slik. Du bør bli fan av å brushe bort ting i photoshop rimelig kjapt hvis du skal drive med produktfotografering. Der er vi uenig, jeg burde heller bli flinkere til å se feilene på shooten Sats fortsatt på å bli fan du, det er ikke alt som KAN rettes i shooten. Lenke til kommentar
x3no Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Et bilde som det der er vanligvis satt sammen av flere bilder, det er ikke tatt kun i 1 knips. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Finner ikke noen saltstein i disse bildene jeg (sikter til skrivefeil i overskrifta) Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Finner ikke noen saltstein i disse bildene jeg (sikter til skrivefeil i overskrifta) yes yes korrigert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå