Gjest Hans-Arild Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei. Jeg er en mann på 19 år og har et problem. Jeg har i noen måneder rotet med ei jente, har gjentatte ganger sagt at jeg ikke vil ha noe seriøst. Men det ser ikke ut til at dette synker inn hos henne. Jeg opplever det hele som veldig irriterende, da hun hele tiden maser på meg og blir emosjonell av typen: "Er det noe galt med meg?", "Hvorfor vil du ikke ha noe med meg å gjøre?". Det faktum at hun hele tiden er usikker på seg selv og absolutt hele tiden skriver lange "foredrag" i form av spørsmål om hvorfor jeg ikke vil være sammen (les: finne på ting) med henne, er en direkte turn-off og eventuelle følelser jeg har hatt for henne svinner hen. Jeg synes fortsatt hun er en grei jente, men alt maset er uutholdelig. Jeg vil beholde henne som venn, men hvordan skal jeg uttrykke meg på en skånsom måte sånn at hun forstår det? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 kjære deg vi må prate bare vi to og spørre oss selv hva har skjedd hvor var det tiden dro greit jeg bidro kanskje uten å si no vi burde ikke halt det ut etter at jeg tilstod du må komme deg bort det ekke vondt ment jeg har vært altfor snill du får ikke gnåle mer det ekke deg det er meg det er klar beskjed Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg har på en måte samme problem, vanligvis er alt fint og hun er en fantastisk morsom person å være med, men plutselg så blir det whine whine om alt som er galt og hvorfor jeg ikke vil være kjæresten hennes. Har prøvd diverse måter å få det til å synke inn, men jeg har bare kuttet kontakten noen dager uten å si noe spesielt for å håpe at hun gir seg. Det vil jo vise seg om det har funket. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg har på en måte samme problem, vanligvis er alt fint og hun er en fantastisk morsom person å være med, men plutselg så blir det whine whine om alt som er galt og hvorfor jeg ikke vil være kjæresten hennes. Har prøvd diverse måter å få det til å synke inn, men jeg har bare kuttet kontakten noen dager uten å si noe spesielt for å håpe at hun gir seg. Det vil jo vise seg om det har funket. Jeg har prøvd å ignorere henne noen dager, men det ser ikke ut til å nytte. Hun bare maser mer og mer. Jeg vil ha henne som venn, og er redd for å såre henne. Si ifra hvis du finner ut en bra måte å snakke til henne på Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Siden hun har følelser for deg vil hun fortsette å prøve så lenge du fortsetter å rote med henne. Du har forsåvidt ditt på det rene og kan fortsette hvis du vil. Har du f.eks ligget med henne? PS. Hvis du bryr deg om jentas vel og ve så kutter du snarest all fysisk kontakt og gjør det klart nok en gang at det ikke blir deg og henne. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Virker som du velge mellom alt og ingenting egentlig.. men det vil du sikkert ikke. Si det RETT ut, og sørg for at det synker inn.. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Siden hun har følelser for deg vil hun fortsette å prøve så lenge du fortsetter å rote med henne. Du har forsåvidt ditt på det rene og kan fortsette hvis du vil. Har du f.eks ligget med henne? PS. Hvis du bryr deg om jentas vel og ve så kutter du snarest all fysisk kontakt og gjør det klart nok en gang at det ikke blir deg og henne. Må si meg enig i dette. Tror nok hun har følelser for deg ja, og hun slutter nok ikke før hun forstår at du ikke vil noe mer. Så lenge dere roter så vil hun leve i troen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Si du kun er ute etter sex. Win/win situasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå