Lita619 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Jeg har nettopp installert web developer i firefox etter at en venn av meg anbefalte det for å få endret på css-stilsettet på bloggen min litt lettere. Er rett og slett ute etter å få endret design på den. Problemet er at jeg ikke skjønner noe av hvordan dette fungerer og jeg finner ikke noen forklaring på nett. Om jeg trenger dette for å endre designet,det aner jeg ikke,men trodde iallefall jeg skulle greie det med litt tutorial osv,men den var vel ment på folk med litt mer erfaring enn meg,så jeg sitter her og er helt hjelpeløs og har fremdeles samme design på bloggen min. Jeg har kun brukt html-koder som jeg har funnet på nett for å ordne ting tidligere,men disse fungerer ikke på bloggen min. Er det noen som vet om en enkel måte å få endret design på? Evnt som kan hjelpe meg med denne firefox web developer? Edit: jeg har forresten gitt opp. Endret 24. mai 2009 av Skagen Flettet to innlegg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei! Med firefox web developer får du ikke endret filene slik at andre kan se det! Du må endre på selve filene du har lastet opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå