Meh. Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Hei, jeg ha bare en alt-i-et ruter fra Tele2 og en eldre "normal" en fra Bluecom, eller noe lignende. Disse ruterne sender ikke ut så sterke signaler, og siden jeg/vi trenger å ha tilgang på bredbånd over hele huset, trenger vi nå en ny ruter. Jeg/vi trenger en ruter som sender sterke signaler minst 20 meter innendørs, og den må ha shareport så vi kan koble til skriver og ekstern harddisk. Jeg har sett litt på D-Link DIR-655, men vet ikke hvilke type ruter som vil være best egnet til mine/våre formål. Jeg fant DIR-655 til 749 kr på pixmania.com, men der er det også diverse pakkeløsninger. Ettersom jeg kun har mulighet for trådløst bredbånd via en USB-pinne, har jeg sett på disse to pakkeløsningene: D-LINK WIFI RUTER DIR-655 - 4-PORTERS SWITCH + PCI KORT WIFI RANGEBOOSTER N650 DRAFT 802.11N DWA-547 D-LINK RUTER WIFI DIR-655 SWITCH 4 PORTER + PCI-EXPRESS KORT WIFI DWA-556 802.11N Kan noen si meg hvilken av de to nettverkskortene som er best? Er det det nederste som jeg tror? Hvis du vet om andre gode alternativer, er det fint om du sier fra Trenger jeg/vi nytt modem for at det skal være noe poeng i en ny ruter? Jeg har ikke mye peiling på dette området Takk for alle svar, på forhånd! Endret 25. mai 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Ingen som vet noe jeg kan ha glede av? EDIT: Har kjøpt nå, så jeg trenger nok ikke hjelp, med mindre noen av dere har noen lure "tips og triks"? Endret 27. mai 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå