Ferdig Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei! Helt siden jul har ikke jeg kunne åpnet safarinettleseren. Med en gang jeg har åpnet den går den vekk og det står: "Programmet Safari har uventet avsluttet". Har prøvd å lastet ned nyere/tidligere versjoner men ingenting går.. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Nå var det ikke mye informasjon å jobbe med, men bruker du noen tredjeparts plugin i Safari? Prøvd Safari 4 Beta? Hvorfor ikke bare bruke Firefox, eller Webkit? Endret 24. mai 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Glemte meg litt ut. Har prøvd Safari 4 beta ja.. Hva her tredjeparts plugin? Webkit vet jeg ikke hva er, og firefox er egentlig helt greit men liker safari best... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) tredjepartsplugin er f.eks Pithhelmet, Safari Adblock o.l. Du har ikke mulighet til å resette safari? Den krasjer med en gang? Hvilken versjon av OSX bruker du? Les gjerne her. Endret 24. mai 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Kan det stemme at jeg har 10.4.11? Det jeg fant i systemvalg men er ikke helt sikker på om det er rett.. Safari krasjer med en gang jeg åpner det. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Tiger altså. Et forslag fra et forum der brukere har lignende problemer sier det kan være problemer med Adobe Flash. Se i /Library/Internet Plug-ins og beveg Flash Player filene til desktop og se om du da klarer å kjøre Safari. Last ned siste versjon av Flash fra Adobe sine sider og se om den da klarer å kjøre Safari med Flash. Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Fungerer fortsatt ikke :S Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Åpne mappen "Macintosh HD" -> Brukere -> "din bruker" -> Bibliotek -> Safari og kast filene Downloads.plist, History.plist, LastSession.plist og WebpageIcons.db. Tøm søplebøtta. Prøv å starte Safari nå. Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Åpne mappen "Macintosh HD" -> Brukere -> "din bruker" -> Bibliotek -> Safari og kast filene Downloads.plist, History.plist, LastSession.plist og WebpageIcons.db. Tøm søplebøtta. Prøv å starte Safari nå. Det virka! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå