Atiks Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 hei jeg har en data som går så tregt, så jeg lurte på noen kan gi meg tips hvordan jeg får opp farten på dataen. Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 hei jeg har en data som går så tregt, så jeg lurte på noen kan gi meg tips hvordan jeg får opp farten på dataen. last ned ccleaner fjern alle virusene og til sist kutt ned på prossesorene dine Lenke til kommentar
Spotify Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 hei jeg har en data som går så tregt hahaha... velkommen etter! xD Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 finnes det noe mer jeg kan gjøre ne å bare bruke ccleaner, fjerne virus og kutte ned på prossesorene Lenke til kommentar
SuperPadda Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 last ned ccleaner fjern alle virusene og til sist kutt ned på prossesorene dine Ville ikke startet med å hive prosessoren(e) dine til sjøs....... Å kutte ned på antall prosesser som kjører kunne derimot vært veien å gå. Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 last ned ccleaner fjern alle virusene og til sist kutt ned på prossesorene dine Ville ikke startet med å hive prosessoren(e) dine til sjøs....... Å kutte ned på antall prosesser som kjører kunne derimot vært veien å gå. kutte ned på alle automatiske oppstartsprosseser som itunshelper og sånne random prosseser, hvis du veit hva som er de grunnleggende du trenger da. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvilken data er dette da? En data til 20000 kan også gå treigt hvis du f.eks mangler drivere etc. Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg har en hp hdx9050eo Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Var den kjapp når den var ny?Går ut i fra du bruker vista,er det inst. mye ram,hvilken prosessor og skjermkort har du? Har du slettet noe,som du kanskje ikke skulle slettet,ser alt ok ut i Enhetsbehandling? Begynner system partisjonen(C:)å bli full,har du flere partisjoner? Har du instalert alle windows update,gå manuelt inn på windows update og sjekk om det er noen viktige oppdateringer,og la dem instalere seg ferdig,se at cpu forbruk er tilnærmet 0% i oppgavebehandling,før du restarter pc,selv om update ber om restart. Hvis windows update er stilt inn på automatisk last ned og instaler,så er det kanskje best å sette denne til,varsle men bekrefte med deg før last ned og instaler. I vista er Diskdefragmentering automatisk,men er som regel instilt til å jobbe på natta,når de fleste bærbare er avskrudd,så det blir aldri gjort,det er bedre å gjøre dette manuelt,flere ganger første gang,og deretter en gang i uken,etter diskopprydding og ccleaner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå