mobil_jenta Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Skal ha ny mobiltelefon til min mor. Kravene er: - Fargen skal helst være rosa eller gull/beige - Skjermen skal ikke være for liten - God batterilevetid - Samme hvilken form men helst ikke skyvetlf, selv om dette også kan gå. - Gode taster - Stor skrift (gjerne mulighet for å skifte tekststr.) Den skal kjøpes uten abonnement og kan da koste maks 2000,-. Noen forslag? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Du kan jo alltids sjekke prisguiden Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Du kan jo alltids sjekke prisguiden Har gjort det, men finner liksom ikke helt den rette. Derfor jeg spør her. Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 W595 fra sony e. er dog en skyvetelefon, men den kommer hvertfall i gull og rosa! Skjermen er passe stor, har ca 9 timer taletid i 2g nett. Tastene er så som så, hvis du er interessert anbefaler jeg å besøke nærmeste forhandler. Du finner den nok til ca. 2k hvis ikke mindre. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 W595 har tre timer taletid i 2G nett ikke la det lure av hva Sony oppgir som fakta.... Bra telefon men skuffende batteritid både på den og W715 som jeg har. Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 W595 fra sony e. er dog en skyvetelefon, men den kommer hvertfall i gull og rosa! Skjermen er passe stor, har ca 9 timer taletid i 2g nett.Tastene er så som så, hvis du er interessert anbefaler jeg å besøke nærmeste forhandler. Du finner den nok til ca. 2k hvis ikke mindre. Har sett på denne men hun likte ikke tastene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå