x3no Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Tja, er veldig på å gi kritikk til andre så tenkte jeg kunne legge ut noe selv. Tar veldig sjeldent slike type bilder (dyr) til vanlig, dette er vel tredje gang tror jeg. Bare generell tilbakemelding, om det er noe vits å beholde eller ikke. V1. V2. Edit: Jeg personlig liker nummer 2 bedre. Nr1 er tilnærmet lik original. Endret 24. mai 2009 av x3no Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Veldig fint uttrykk på ørnen, og skarpt rundt hodet og overkroppen. Likte bildet godt, jeg, men er det bare meg, eller blir det mer og mer uskarpt nedover? Ser nesten ut som det er noe foran føttene? Lenke til kommentar
x3no Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Veldig fint uttrykk på ørnen, og skarpt rundt hodet og overkroppen. Likte bildet godt, jeg, men er det bare meg, eller blir det mer og mer uskarpt nedover? Ser nesten ut som det er noe foran føttene? Stemmer nok det. Er tatt gjennom et bur så fikk liksom skarpheten akkurat på ansiktet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ah, ikke verst. Godt komponert, i så fall. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg liker versjon en 1 best. Du har fått det skarpt rundt hode til fuglene og det er jo bra, men som de andre også nevner er det noe foran føttene til fugle som irriterer litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå