Just-Me Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Vurderte Nokia 5800 men har snakket med flere og tror den er for avansert for meg og har masse jeg ikke trenger. Jeg vil helst ha en Nokia med knall batteritid, et greit kamera, god skjerm, god byggekvalitet og fint design. Sony E sine telefoner stoler jeg ikke på ang batteritid da jeg har en veninne som kjøpte W595 den skal i følge Sony klare 9 timer taletid via GSM nettet men klarer bare 3 Så hva skal jeg kjøpe evt vente på? Er åpen for Sony E evt andre også hvis noen har veldig god erfaring på mine ønsker. Endret 24. mai 2009 av Just-Me Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Er det virkelig ingen som kan komme med noen gode tips Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er det virkelig ingen som kan komme med noen gode tips Nokia E55 kan være verdt å vente på og passer deg kanskje. http://www.amobil.no/artikler/denne_mobile...atteritid/67916 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå